En vecka kvar, nedräkningen har börjat. Jag ska som ledsagare tillbringa ett dygn med bror :p i kungliga hufvudstaden. Stockholm alltså. Sonata Arctica väntar på Fryshuset. När denna finska hakki-perkele-powermetal-karneval är till ända så tänkte vi... ja, vad tänkte vi egentligen? Närmast till hands ligger "sova" så min stilla undran denna natt är om det finns någon hyfsat centralt boende wF:are (med nära till tub) som kan tänka sig att avvara ett vardagsrumsgolv eller dylikt för några timmar. Det hela rör sig om natten 31okt-1november (ons-tors).
Antingen hånskrattar ni åt oss publikt här i tråden eller så gör ni det via PM. ;)
Tack på förhand!
Vilket ju är praktiskt eftersom Tvärbanan stannar precis utanför Fryshuset (hållplats Mårtensdal). Tvärbanan och Nockebybanan ansluter till varann i Alvik.
Tvärbanan är trevlig att åka så ta den hellre än tunnelbanan, imo.
Kolon löste biffen när jag och bror kom på besök. Jag tog mig an Kronblom-metoden och sov på sofflocket. Bror tog visst govet. Han pumppade inte ens upp luftmadrassen. :OO
Tack för den underbara natten kolon, hoppas vi kan träffas igen. Jag har dit nummer... :e :P ;)
Jag hoppas ni hade det trevligt på er nattliga tillika spontana omvägspromenad i Bromma, synd bara att ni inte hörde av er förrän ni var uppe vid Statoil... :e
För övrigt är jag mycket besviken på filippo som inte blåste upp madrassen. Jag menar, jag trodde han hade kondis? :moose