webForumDet fria alternativet

Exp08 '07 - sovplats?

Småprat

19 svar · 1 141 visningar · startad av Dryden

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg
Frågan#1

En vecka kvar, nedräkningen har börjat. Jag ska som ledsagare tillbringa ett dygn med bror :p i kungliga hufvudstaden. Stockholm alltså. Sonata Arctica väntar på Fryshuset. När denna finska hakki-perkele-powermetal-karneval är till ända så tänkte vi... ja, vad tänkte vi egentligen? Närmast till hands ligger "sova" så min stilla undran denna natt är om det finns någon hyfsat centralt boende wF:are (med nära till tub) som kan tänka sig att avvara ett vardagsrumsgolv eller dylikt för några timmar. Det hela rör sig om natten 31okt-1november (ons-tors).

Antingen hånskrattar ni åt oss publikt här i tråden eller så gör ni det via PM. ;)
Tack på förhand!

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Om ni kan stå ut med att golvytan begränsas av en jävla massa flyttkartonger så finns casa del kolon i direkt anslutning till tub, spårvagn med mera.

Dock jobbas det både onsdag och torsdag, så ni kommer vakna till Adam och Gry sådär vid halv sju vare sig ni vill eller inte. :e

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

:stefan: skrev:

Om ni kan stå ut med att golvytan begränsas av en jävla massa flyttkartonger så finns casa del kolon i direkt anslutning till tub, spårvagn med mera.

Dock jobbas det både onsdag och torsdag, så ni kommer vakna till Adam och Gry sådär vid halv sju vare sig ni vill eller inte. :e

spårvagn i bromma :q

Kolon, är det du som är räddaren alltså? :)

Medlem sedan feb. 20013 023 inlägg

obelix skrev:

Nockebybanan?

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

Vilket ju är praktiskt eftersom Tvärbanan stannar precis utanför Fryshuset (hållplats Mårtensdal). Tvärbanan och Nockebybanan ansluter till varann i Alvik.
Tvärbanan är trevlig att åka så ta den hellre än tunnelbanan, imo.

obelix skrev:

Jajemen, 12:an har funnits i alla år (även om den av nån anledning hette 120 nåt år på 80-talet :q) och Tvärbanan hittades på för ett tag sen.

Spårvagnar i högsta grad. (y)

Jajemen, 12:an har funnits i alla år (även om den av nån anledning hette 120 nåt år på 80-talet :q) och Tvärbanan hittades på för ett tag sen.

Spårvagnar i högsta grad. (y)

sorry för lite ot, men jag trodde att den bara gick från Alvik, inte bromma. :r

obelix skrev:

sorry för lite ot, men jag trodde att den bara gick från Alvik, inte bromma. :r

Ehm, Alvik är en del av Bromma, liksom Nockeby, Äppelviken, Abrahamsberg, Ulvsunda, Blackeberg... Bromma som postort hela vägen. ;)

Ehm, Alvik är en del av Bromma, liksom Nockeby, Äppelviken, Abrahamsberg, Ulvsunda, Blackeberg... Bromma som postort hela vägen. ;)

:L
har inte bott där sedan -92 :r ;)

Kolon löste biffen när jag och bror kom på besök. Jag tog mig an Kronblom-metoden och sov på sofflocket. Bror tog visst govet. Han pumppade inte ens upp luftmadrassen. :OO

Tack för den underbara natten kolon, hoppas vi kan träffas igen. Jag har dit nummer... :e :P ;)

Jag hoppas ni hade det trevligt på er nattliga tillika spontana omvägspromenad i Bromma, synd bara att ni inte hörde av er förrän ni var uppe vid Statoil... :e

För övrigt är jag mycket besviken på filippo som inte blåste upp madrassen. Jag menar, jag trodde han hade kondis? :moose

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Dryden skrev:

Tack för den underbara natten kolon, hoppas vi kan träffas igen.

:OO

Medlem sedan maj 20053 909 inlägg

För övrigt är jag mycket besviken på filippo ---*klipp*--- Jag menar, jag trodde han hade kondis?

:o :P

Dryden skrev:

Kolon ... tog mig ... på sofflocket.

:e

Medlem sedan apr. 20051 016 inlägg

Dryden skrev:

Bror...pumppade...kolon...igen

:e

Medlem sedan maj 20053 909 inlägg

Dryden skrev:

Kolon... kom på... mig... och... sofflocket. Bror tog visst... kolon, hoppas vi kan träffas igen. Jag har dit nummer...

:birp

Kul grabbar. Kul. :e

Dryden skrev:

Självklart! Allt för att förgylla din dag. :)

Dryden skrev:

Jasså, tog du åt dig? Vad hade ni för familjefest i köket på natten egentligen? :e

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
124 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)