Jag fick idag ett mail adresserat direkt till mig från Haluk Mesrop. :)
Snäll som har är ville han hjälpa mig, så här står det i brevet:
Haluk Mesrop skrev:
hello friends jorgen
if you have the car, money and house, now you need a big cock http://www.*****.com/
haluk Mesrop
När jag skickar ett tackmail så studsar det bara hem till mig igen. Är det någon som känner Haluk så kan ni väl hälsa och tacka för tipset från mig. :OO
JNär jag skickar ett tackmail så studsar det bara hem till mig igen. Är det någon som känner Haluk så kan ni väl hälsa och tacka för tipset från mig. :OO
SKickar du tackmail till spammare? Du lär nog få räkna med fler penisförlängarerbjudanden i framtiden... :OO
SKickar du tackmail till spammare? Du lär nog få räkna med fler penisförlängarerbjudanden i framtiden... :OO
Äh, jag kanske skulle lagt in en smiley som visar hur ironisk jag var. Trodde det skulle framgå. :OO
Om du också var ironisk så fattade jag inte det. :e
Äh, jag kanske skulle lagt in en smiley som visar hur ironisk jag var. Trodde det skulle framgå. :OO
Om du också var ironisk så fattade jag inte det. :e
Jag läste inte sista delen av meningen, så jag får nog ta på mig den där. ;)
Hehe, idag skrek mitt antivirusprogram i högan sky... Det gillade inte vad som bifogats från ännu en gammal vän. Så här skrev kompisen i brevet:
min vän skrev:
Good morning, old chap!
Want see very sexual Angelina Jolie in short leather skirt and white silk blouse.
She slowly gets undressed and shows her big tits... ;) See in your attachment!
Bye.
Det känns som om det var flera år sedan man fick virus medskickat i mail... Finns den några som går på detta??