webForumDet fria alternativet

Hon har i alla fall inga silikonbröst.

Småprat

10 svar · 832 visningar · startad av Danne V

Medlem sedan aug. 20068 090 inlägg
Medlem sedan juni 20014 421 inlägg

Länken är död, får försöka igen om en timme.

colione skrev:

Länken är död, får försöka igen om en timme.

Va??? Jag kommer in (men kan ju vara en cachad sida).
Tur att jag tog ett skrinskott som backup. Får väl duga tills (om) sidan blir åtkomligt igen...

silikon.jpg
Medlem sedan mars 20001 858 inlägg

Haha! :L

Medlem sedan feb. 20072 750 inlägg

Hahaha! usch... hur reagerar man om någon presenterar sig så, man skulle ju undra om man kommit fel. - Hej, du har kommit till Doktor Ekta Pattar. :L

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Det kan ju också vara så att det inte är några piratkopior hon opererat in. Eller? :q

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

funderat lite på vad Danne V använde som sökbegrepp när han fann detta!

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Lasp skrev:

Frågan är också vad mer han hade grepp om.

Medlem sedan dec. 2005664 inlägg

Pace skrev:

Snälla låt den frågan vara, vi vill kanske inte veta....

Lasp skrev:

Hehe...kanske samma som du fantiserade om när du klickade på länken till den här tråden. :)

Närå. Fick länken via mail från en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av en kompis med snuskig fantasi som hade fått den av....

Pace skrev:

ROTFLMAO!!!!
:L :L Jag tänkte inte på det förrän nu! Men alldeles innan jag startade tråden hade jag glufsat i mej (och givetvis greppat) en stor klyfta melon. :L :L

260 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
125 ms — ändringar (db)