adnillen Medlem sedan jan. 2004 308 inlägg Frågan 22 aug. 2007 10:36 #1 Man slutar väl aldrig förvånas vad som kommer ut på marknaden..
http://www.lovehoney.co.uk/sex-toys-tv/player.cfm?videoid=196
Tjejen i filmsnutten som modellar med den nya FANTASTISKA stringen verkar ha det besvärligt...... :e
fiddler Medlem sedan juli 2002 3 617 inlägg Nu vet du vad du ska göra med dina gamla öronmuffar... ;)
Mr. N. Medlem sedan sep. 2002 5 506 inlägg "Svenska Volkswagens gällande
internetpolicy medger ej tillgång till
sökt webbsida."
Fan, det känns som om jag missar nånting nu! :(
Får kolla hemma istället. :p
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg En sån måste jag köpa. Till mig själv.
Esen Medlem sedan mars 2002 4 456 inlägg
adnillen skrev:
Tjejen i filmsnutten som modellar med den nya FANTASTISKA stringen verkar ha det besvärligt...... :e
Speciellt ny e den väl inte, Den var ju på nyheterna för över 3 månader sedan ;)
Mr. N. Medlem sedan sep. 2002 5 506 inlägg Äntligen fick jag se den, vilken fantastisk produkt! Undrar om den går bra att simma med?
Kitti Medlem sedan apr. 2002 1 899 inlägg Va säger man? "Tekniken" går framåt... :bire
Web-Tor skrev:
För mig blir det:
Åtkomst har stoppats till webbplatsen http://www.lovehoney.co.uk/sex-toys-tv/player.cfm?videoid=196 . Den är klassad som kategori Adult Content.
För mig blir det ... en webbsida som visar en löjlig string-trosa. Men så skulle jag heller aldrig kunna tänka mig att jobba på ett företag som inte litar på sina anställda och installerar aktiva webbfilter.
Web-Tor Medlem sedan nov. 2000 13 890 inlägg
sgtpepper skrev:
För mig blir det ... en webbsida som visar en löjlig string-trosa. Men så skulle jag heller aldrig kunna tänka mig att jobba på ett företag som inte litar på sina anställda och installerar aktiva webbfilter.
Jag jobbar inte på företaget. Jag jobbar åt företaget. Konsult vettu. ;)
Web-Tor skrev:
Jag jobbar inte på företaget. Jag jobbar åt företaget. Konsult vettu. ;)
Jag är också konsult och jag vägrar konsekvent att jobba ute hos kunder som har webbfilter. (Närå, skojar bara :D ).
Man kan lösa mycket genom att tunnla HTTP över SSH ut på HTTPS-porten genom brandväggar.... Muahahaha.
sgtpepper skrev:
Man kan lösa mycket genom att tunnla HTTP över SSH ut på HTTPS-porten genom brandväggar.... Muahahaha.
Välkommen :OO ;)
annars är ju Get string from object en klassiker :e
stoffe-2k skrev:
Välkommen :OO ;)
Inte på Ericsson då kanske, ni har så läskig säkerhetsavdelning :). Iofs har vi oftast egna nät på ///.