webForumDet fria alternativet

Drydens egna miljökampanj - engagera er!

Småprat

17 svar · 922 visningar · startad av magnusfeldth

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg
Frågan#1

Dryden gillar fotografi, och han tycker inte illa om miljön. Nu har han inspirerats av Spencer Tunick och vill göra en protestfotografering i samma stil (alltså naket) på torget i Östersund. Det är imorgon kl. 12.00 som det hela går av stapel, kom dit och dra av er kläderna!

Anmäl intresse här i tråden.

Än så länge är det bara Filippo som anmält intresse, och blir det bara han skiter vi nog i det.... Det blir mer "förargelse väckande beteende" och mindre "protest" över det hela i så fall...

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Har vi nån rejäl typ som kan se till att Dryden verkligen håller sig bakom kameran?

:stefan: skrev:

Har vi nån rejäl typ som kan se till att Dryden verkligen håller sig bakom kameran?

Bire?

Medlem sedan juli 20023 617 inlägg

magnusfeldth skrev:

Bire?

Om Bire drar av sig kläderna stannar nog Dryden bakom kameran ja...

HAHA :e

Medlem sedan apr. 20051 016 inlägg

Jag vill vara med, jag vill vara med! :)

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

fiddler skrev:

Om Bire drar av sig kläderna stannar nog Dryden bakom kameran ja...

Nä, jag tror inte Dryden stannar i samma stad om Bire drar av sig kläderna... :e

:stefan: skrev:

Nä, jag tror inte Dryden stannar i samma stad om Bire drar av sig kläderna... :e

Du har en poäng där.

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Okej, jag står på Stortorget nu men var är alla? :q

hm, jag såg dig på torget... var det kallt, eller var du bara inte så glad att se mig?

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Båda delarna. Sorry dude. :(

Medlem sedan maj 20053 909 inlägg

magnusfeldth skrev:

hm, jag såg dig på torget... var det kallt, eller var du bara inte så glad att se mig?

:birp

Medlem sedan okt. 20031 000 inlägg

Bildbevis? :)

Medlem sedan juli 20071 068 inlägg

magnusfeldth skrev:

Dryden gillar fotografi, och han tycker inte illa om miljön. Nu har han inspirerats av Spencer Tunick och vill göra en protestfotografering i samma stil (alltså naket) på torget i Östersund. Det är imorgon kl. 12.00 som det hela går av stapel, kom dit och dra av er kläderna!

Anmäl intresse här i tråden.

Än så länge är det bara Filippo som anmält intresse, och blir det bara han skiter vi nog i det.... Det blir mer "förargelse väckande beteende" och mindre "protest" över det hela i så fall...

Lite kort anmälningstid måste jag säga, man hade ju inte en suck att reagera och pendla de där 42 milen som det är till Östersund från Borlänge. Äntligen en möjlighet att visa mig näck mitt i centrum utan rättegång, och om det hade blivit rättegång och tråkigheter så har vi ju en åklagare som kan styra upp det hela, visst är nr 13 att räkna med eller? :OO

Mysko skrev:

Äntligen en möjlighet att visa mig näck mitt i centrum utan rättegång...

Är det du som brukar springa näck på Sveatorget? :q :e

muhaaaaa!!!! kanske §jr ....... östersund hade varit bättre ingen känner mig där slipper möta gamla klasskompisar .... ... :moose

Mysko skrev:

Lite kort anmälningstid måste jag säga, man hade ju inte en suck att reagera och pendla de där 42 milen som det är till Östersund från Borlänge. Äntligen en möjlighet att visa mig näck mitt i centrum utan rättegång, och om det hade blivit rättegång och tråkigheter så har vi ju en åklagare som kan styra upp det hela, visst är nr 13 att räkna med eller? :OO

Nr 13 fixar alltid biffen, det vet du väl ;) Dessutom, 42 mil är väl ingenting när det gäller en insats för miljön?

klockrent (y) ...... bara av med paltorna vid nästa tillfälle :birp

591 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
448 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)