Frugan sitter och tittar i rummet bredvid, så jag kunde inte undgå att höra hu det lät.
Lät riktigt dåligt. Han verkar ha dålig kondis med tanke på hur han flåsade.
Nästan så man blir mörkrädd på er, sure... inte världens bästa sångare men han kan sjunga bättre än många av oss i alla fall. Dessutom lyckas han göra bra låtar som trots allt ger honom tillräckligt med lön för att fylla ut sina intresseområden m.m. och leva lite lyxigt ibland.
Om han nu sjunger som en kratta, varför vill X tusen personer i publiken höra honom om och om igen och försökte ropa in honom? Varför säljer hans musik guld (och i bland platina) på bara några veckor?
Alla smakar vi som vi gör i baken, men varför klanka ner på folk som bara gör sitt jobb och som faktiskt lyckas? Avundsjuka?
Jag försvarar honom inte när folk klagar på musiken för alla har rätt att göra det men allvarligt, Håkan Hellström sjunger som en kråka och även han säljer en massa - kanske bara att lära sig och leva med att även rötägg lyckas väl i samhället i bland?
Ps. Byt kanal/skiva eller stäng av i fortsättningen.
Nästan så man blir mörkrädd på er, sure... inte världens bästa sångare men han kan sjunga bättre än många av oss i alla fall. Dessutom lyckas han göra bra låtar som trots allt ger honom tillräckligt med lön för att fylla ut sina intresseområden m.m. och leva lite lyxigt ibland.
Om han nu sjunger som en kratta, varför vill X tusen personer i publiken höra honom om och om igen och försökte ropa in honom? Varför säljer hans musik guld (och i bland platina) på bara några veckor?
Alla smakar vi som vi gör i baken, men varför klanka ner på folk som bara gör sitt jobb och som faktiskt lyckas? Avundsjuka?
Jag försvarar honom inte när folk klagar på musiken för alla har rätt att göra det men allvarligt, Håkan Hellström sjunger som en kråka och även han säljer en massa - kanske bara att lära sig och leva med att även rötägg lyckas väl i samhället i bland?
Ps. Byt kanal/skiva eller stäng av i fortsättningen.
Wow! Folk kan tydligen vara så otroligt PK att man mår illa (n)
Om vi lovar att byta kanal, kan du då lova att inte läsa Café-trådarna där det ironiseras över kändisars framträdanden? Jag menar, ska vi undvika det motbjudande som upprör oss ska väl du också göra det?
Jag har inget emot E-Type, hans musik kan vara helt ok att lyssna på, men just detta live-framträdandet var patetiskt dåligt. Om det gör mig till avundsjuk... fine :)
Om han sjöng lika dåligt alltid så skulle inte X antal tusen personer vilja höra honom om och om igen, hans skivor skulle inte sälja guld osv...
E-type sjunger inte speciellt "bra", men det är inte det som är grejen med hans musik. Det han är sjukt bra på är att komma på catchiga melodier och göra liveframträdanden som osar PARTY, och det är därför han är så poppis som han är.
En liknande musiker är Tore Skogman!
Den killen slirar rätt ordentligt på tonerna åxå, men osar ändå "party" för sin generation.