Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Frågan 26 juli 2007 22:20 #1 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1126230,00.html
Är det bara jag som tycker bildtexten är något av det bättre på länge?
/r Länk korrigerad, tack spango.
Lasp Medlem sedan juli 2000 12 978 inlägg Nu lurade du ju mig att läsa Aftonblaskan.
Men problemet är väl att vi har för få ord för de elaka angreppen på våra datorer.
Även om det bara var Linda som blev lurad denna gång ;-}
Danne V Medlem sedan aug. 2006 8 090 inlägg
Okkido skrev:
http://aftonbladet.se/nyheter/article553215.ab
Är det bara jag som tycker bildtexten är något av det bättre på länge?
Länken ger en 404:a. I alla fall för mig. Kan du korrigera?
spango Medlem sedan juni 2000 8 205 inlägg C colione Medlem sedan juni 2001 4 421 inlägg Jopp, det stämmer, spango. Jag såg den igår och då fugerade länken. Det verkar som om aftonbladet provkörde ett nytt pubsystem inatt. :)
Gislaved Medlem sedan nov. 2004 1 740 inlägg
Aftonbladet skrev:
Datorn på bilden är inte den som kraschade
Ha! :)
Jag läste nyheten för någon dag sedan. Det lär inte vara många på wF som går på det där viruset. Jag menar "Tiffanys summerpictures" borde ringa några varningssignaler, och "Paris Hilton" i nästa meddelande skulle väl få vem som helst att förstå att det bara är spam?
P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg Vad säger man? Om jag säger vad jag tycker lär jag bli påhoppad och tråden skickad till det eviga kriget,,, ;)
spango Medlem sedan juni 2000 8 205 inlägg
PeW skrev:
Vad säger man? Om jag säger vad jag tycker lär jag bli påhoppad och tråden skickad till det eviga kriget,,, ;)
Om du tänkte säga att bildtexten var rätt överflödig - det var ju en Mac, klart den inte smittades - så lovar jag att inte säga emot. :)
oskob Medlem sedan maj 2002 1 558 inlägg "– Man borde varna folk. Det lurar dig så saftigt, säger Linda Karlsson."
Gamla och datorer är som kvinnor och motorer.
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg
oskob skrev:
Gamla och datorer är som kvinnor och motorer.
Eller; "Gamla och datorer är som oskob och genusvetenskap".
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Man ska akta sig för att generalisera när Override är i närheten. ;)
oskob Medlem sedan maj 2002 1 558 inlägg
OveRRidE skrev:
Eller; "Gamla och datorer är som oskob och genusvetenskap".
Yours truly politiskt korrekta oskob :birp
G8 Medlem sedan jan. 2001 1 213 inlägg Får mig att tänka på ungdomsprogramet Bulle "Det är inte tjejen i filmen som har skrivit brevet"
lol