Den första kommersiella flygningen med "nya" Airbus 380 kommer att ha 555 passagerare, och biljetterna ska tydligen auktioneras ut på Ebay och pengarna ska skänkas till välgörenhet...
Hur mycket skulle du kunna tänkas ge för att få vara med på den första turen...
Eftersom jag inte ens har en aning om vart resan går så håller jag med aasah och bjuder 0 kronor. :)
Lyfter från Singapore och min gissning e att landingen kommer ske i Frankrike, Det e ju endå en Airbus, Så skulle vara kontigt ifall det inte blev så...
Det man betalar för e ju att få vara med på den först flygturen, och med tanke på att A380 har en golvyta som e 50% större än det näst största planet Boeing 747-400 så skulle iallafall kunna tänka mig att ge en slant för att få se och uppleva detta...
Lyfter från Singapore och min gissning e att landingen kommer ske i Frankrike, Det e ju endå en Airbus, Så skulle vara kontigt ifall det inte blev så...
Man måste alltså lägga till kostnaden för resa till Singapore och från Frankrike (om du har rätt) till det man får betala för själva Airbus-flygningen?
Man måste alltså lägga till kostnaden för resa till Singapore och från Frankrike (om du har rätt) till det man får betala för själva Airbus-flygningen?
Raskt blev det ändå mindre intressant... :p
Självklart måste du ta dig till planet och sen därifrån på egen hand...
Själv la jag 796 spänn på FlyNordic ikväll, förmodligen med en MD-8x. Nice maskin det där. Vi snackar två stycken T&R-biljetter Östersund-Stockholm så det kommer nog bli en rejäl upplevelse. ;)
(Och så snackar folk om att välja tåget framför flyget - aldrig i livet så länge SJ håller den prisklassen de gör).