Jag känner igen den där onde jäveln!
Då jag slog upp morgontidningen idag satt han där den kände Faluprofilen... :bire
28 svar · 1 177 visningar · startad av fiddler
Då jag slog upp morgontidningen idag satt han där den kände Faluprofilen... :bire
Jag känner igen den där onde jäveln!
Där ser man..
Jag är fan oskyldig!
Inte helt! Du bjöd på kaffe!
Jag var i Falun en gång för inte så länge sedan. Såg dock inte till mannen ifråga.
Vem är det?
Rena rama kändisen ;)
Viktigt ämne också, fan vad trist det är när man stöter på gamla bilvrak ute i skogen. Ibland är det dock lite lustigt som den gamla VW-bubblan i det bifogade bilden som står mitt ute i den jämtländska skogen alldeles intill en stor myr ganska långt från närmsta väg, jag fattar inte riktigt hur den har kommit dit..
sgtpepper skrev:
Rena rama kändisen ;)
Viktigt ämne också, fan vad trist det är när man stöter på gamla bilvrak ute i skogen. Ibland är det dock lite lustigt som den gamla VW-bubblan i det bifogade bilden som står mitt ute i den jämtländska skogen alldeles intill en stor myr ganska långt från närmsta väg, jag fattar inte riktigt hur den har kommit dit..
Det lustiga med den bubblan är ju att den är värd pengar med tanke på att den har soltak (Elefant-mödis)... :e
Bire skrev:
Det lustiga med den bubblan är ju att den är värd pengar med tanke på att den har soltak (Elefant-mödis)... :e
Coolt, då är det läge att planera en bärgningsoperation då med andra ord, det enda som behövs är en bandvagn 206 med kran eller en helikopter, så det kommer nog att löna sig :).
Absolut.. Go for it pepparn! :e
Jag är besviken över att sgtpepper har vänt ryggen mot fotografen på vw-fotot ovan. :(
@nders skrev:
Jag är besviken över att sgtpepper har vänt ryggen mot fotografen på vw-fotot ovan. :(
Du är inte bara dum, du är blind oxå.. Han står ju i profil!
sgtpepper skrev:
Rena rama kändisen ;)
Nu har du dig ett renoveringsobjekt ;)