webForumDet fria alternativet

Paris Hilton gör bort sig igen

Medier & press

11 svar · 711 visningar · startad av meza

Medlem sedan dec. 2004450 inlägg
Frågan#1

Paris, verkade ledsen över att hennes "porrfilm" hade spridit sig på nätet, och allt annat hon har "råkat ut för".

Kolla denna länk: (Varning: 18-årsgräns ;) )
Redigerat med anledning av webForums regler §2.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med silfver alternativt forumledare@webforum.nu.

silfver
Moderator, webForum
==
Hur tänker ni när det gäller Paris, är hon ett geni vad det gäller "sitt varumärke", eller är hon "en blåst blondin" eller liknande enligt er mening?

För det finns inte många människor som får den uppmärksamheten hon får, sedan om det är positiv uppmärksamhet eller inte, kan ju diskuteras.

Medlem sedan apr. 200010 782 inlägg

att sälja sin egen gjorda film och råka tappa bikinin när hon badar är helt skilda saker..

förövrigt tycker jag hon verkar vara totalt puckad.

vill man se fler paparazzi bilder är här två länkar...

Redigerat med anledning av webForums regler §1.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med silfver alternativt forumledare@webforum.nu.

silfver
Moderator, webForum

Medlem sedan aug. 20068 090 inlägg

Jag ber till högre makter att folk ska sluta läsa och skvallra om den där bruden och alla andra brats och nollor som inte gjort ett skapandes grand under sina liv.

Medlem sedan dec. 2004450 inlägg

stoffe-2k skrev:

att sälja sin egen gjorda film och råka tappa bikinin när hon badar är helt skilda saker..

Redigerat med anledning av webForums regler §2.

silfver
Moderator, webForum

Nu är jag inte helt inne på detta, och sedan vet väl inte media ibland alltid heller, men ibland har man läst i media att Paris är kränkt över att den florerar som den gör.

Medans de i andra sammanhang verkar vara som du säger att "hon var med på det".

Undra hur det egentligen förhåller sig.

wF medlemmar måste tro att jag är en stadig prenumerant av alla blaskor som finns att infinna :e , då jag även har gjort ett inlägg ang. Hefner (Playboy grundaren) att han skulle ev. bli far.

Medlem sedan juni 20019 024 inlägg

Paris är inte dum. Hon säljer kläder, parfym, böcker, filmer och sitt namn till nattklubbar med mera med mera... Hela "Paris Hilton" har blivit ett megastort varumärke och fängelsestraff verkar inte göra avkall på det.

Medlem sedan juni 200010 432 inlägg

Har jag missat nåt? Vem är Paris Hilton?

Medlem sedan dec. 2006608 inlägg

PeW skrev:

Har jag missat nåt?

Nej.

PeW skrev:

Vem är Paris Hilton?

För din egen skull, tänk inte mer på det. :)

Medlem sedan jan. 20061 807 inlägg

Danne V skrev:

Jag ber till högre makter att folk ska sluta läsa och skvallra om den där bruden och alla andra brats och nollor som inte gjort ett skapandes grand under sina liv.

(y)

Medlem sedan juni 20019 519 inlägg

suck... blir knappast förvånad..

Medlem sedan nov. 20014 054 inlägg

PeW skrev:

Har jag missat nåt? Vem är Paris Hilton?

:OO kvinnan på bilden.. :moose

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Som jag sagt tidigare, hon mår vara en korkad brud, men hon har som sagt lyckats sniffa fram en så enkel och ack så genial marknadsföringsidé att hon klarar att leva på den, med råge.

Hemmaspelad porrfilm, bröstflashar och skandaler hjälper henne bara ännu mer.

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Tråden låst med hänvisning till webForums regler §2.

silfver
Moderator, webForum

278 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
137 ms — ändringar (db)