Jag befiner mig i ovan nämnda stad denna veckan. Kontoret på Koppargatan på dagarna och Scandic City på kvällarna.
Hojta till om det är läge för en pilsner eller liknande.
40 svar · 1 240 visningar · startad av Nicrosoft
Jag befiner mig i ovan nämnda stad denna veckan. Kontoret på Koppargatan på dagarna och Scandic City på kvällarna.
Hojta till om det är läge för en pilsner eller liknande.
Ni kanske skall ses på "Café Norrköping" ?? *asg*
Förstår inte vad ni pratar om :moose
Nicrosoft skrev:
Förstår inte vad ni pratar om :moose
Fusk!!!!
(Om nån undrar: Han skrev "Norröping" som rubrik först. Om ni tittar i webbläsarfönstrets överkant, så ser ni fortfarande felstavningen)
Underbart oppservant. Skall inte vara mer öl där :birp :birp
Lasp skrev:
Underbart oppservant. Skall inte vara mer öl där :birp :birp
Tvärtom, tvärtom käre Lasp. :birp
Vem skal ha ölen?
Jag menar Danne V. Det var ju han som såg det.
I den omvända bevisföringens land blir han utan :birp men vi tar dem :birp Nicrosoft
Ngn form av hävning med öl inblandad kommer att ske under onsdag kväll. Plats och tid kommer.
Då räknar jag med att det kommer komma i den lokala dagspressen att "två män håvade sig över bardisken. Polis tillkallades, de två männen fick tillbringa natten under tillnyktring i polisens förvar" :birp
Klockan 19 på Trädgården (Nära Bacchus) om det är fler som är sugna
Nicrosoft skrev:
Klockan 19 på Trädgården (Nära Bacchus) om det är fler som är sugna
Nu tänker ju inte jag komma...
Men om nån tänker komma, hur ska dom känna igen dig? Skaru ha en blomma i knapphålet, eller ser du ut som din avatar?
Danne V skrev:
Nu tänker ju inte jag komma...
Men om nån tänker komma, hur ska dom känna igen dig? Skaru ha en blomma i knapphålet, eller ser du ut som din avatar?
Kommer man till en wF-tillställning och inte känner igen de man skall träffa så ställer man sig och vrålar "KOOOOOLOOOOON EEEEEEEEEEEEEEEE`` " :e
Nicrosoft skrev:
Kommer man till en wF-tillställning och inte känner igen de man skall träffa så ställer man sig och vrålar "KOOOOOLOOOOON EEEEEEEEEEEEEEEE`` " :e
Näää. Det gör man verkligen inte.
Man tittar helt enkelt efter den/dom som köpt en hel back och ställt på bordet för att bjuda på. :)
Danne V skrev:
han den där grisen skrev:
Näää. Det gör man verkligen inte.
Joho, det gör man visst! Fråga Bire hur jag påkallade hans uppmärksamhet i Borlänge... :e
Danne V skrev:
Man tittar helt enkelt efter den/dom som köpt en hel back och ställt på bordet för att bjuda på. :)
Vad är problemet, jag kommar att vara vid den backen.. :birp
jag undrar just om backen är tömd nu...
Nicrosoft skrev:
Haha, så det är alltså den hemliga koden? :L