Det ser ut som hon snurrar medsols, men hon snurrar egentligen motsols. En trevlig illusion. ;)
Åt vilket håll snurrar hon?
27 svar · 1 503 visningar · startad av LeonL
Den byter ju håll efter en stund så mitt svar är både och...
Är det verkligen en illusion? Jag som tycker att hon byter håll efter en stund ;)
Plain and simple GIF-animation ju :P
Kanske jag som, utöver min krasslighet, är halvblind men byter hon håll? Tycker mest det ser ut som att hon snurrar motsols hela tiden.
Dryden skrev:
Kanske jag som, utöver min krasslighet, är halvblind men byter hon håll? Tycker mest det ser ut som att hon snurrar motsols hela tiden.
Ett tips är att koncentrera sig på skuggan under.
Själv tycker jag hon från början snurrar medsols sen motsols. Tillslut kan man ju bestämma själv när den ska byta :p
Motsols!
Medsols hela tiden!
hur får man hon att stå stilla :q :e §e
tryck på henne ;)
Jag tycker mest hon snurrar motsols. Med lite ansträngning kan jag få till medsols också, men det är svårt. Men däremot ser jag konturen av hennes bröstvårtor.
Det är inte bara du som ser dom. Att trycka på henne hjälper inte och någon ljusknapp hittade jag inte.
/D
Jag gissar på motsols. :)
Ni som vill se mer av henne, skaffa Poser. Är tämligen säker att det är från det programmet som modellen är tagen. Tycker mig känna igen den där stela hästsvansen som hängt med sen tidiga versioner. :p
drew skrev:
Det är inte bara du som ser dom. Att trycka på henne hjälper inte och någon ljusknapp hittade jag inte.
/D
:bire :birp
Detta är medsols! Om inte solen finns är det clockwise or not som gäller
Medsols såklart.
Häftig animation. Spoiler kommer här (ROT-13). Uba faheene inexra zrqfbyf ryyre zbgfbyf. Uba ievqre fvt söefg åg ran uåyyrg bpu fra åg naqen. Zra rsgrefbz ra fvyuhrgg ni ra crefba fre iäyqvtg yvxn hg senz- bpu onxvseåa bpu iv gebe ngg uba fxn faheen få slyyre uwäeana v. V fwäyin irexrg fre zna uraar nyqevt senzvseåa.
Hur tusan får ni henne att snurra medsols? :q
Då borde ju hennes ben sparka framåt ju!
doggelito skrev:
Hur tusan får ni henne att snurra medsols? :q
Då borde ju hennes ben sparka framåt ju!
Det är en synvilla, för att hon har vänstra benet upp, hade hon haft högerbenet upp, hade det varit tydligare, därför är det medsols.