. :birp
På tal om det. Tror att min wF-tröja är några storlekar för stor, får nog bli en 60-tvätt på den så jag kan ha den i sommar när man är på roadtrips. ;)
11 svar · 570 visningar · startad av Poteta
Jaha, här går man i sakta mak inne hos en grossist och tänker på jobb. Då hör man "Är det Poteta?"...
Det visar sig att den anrika medlemmen Nicrosoft vistas i samma lokal. :o
Han är inte riktigt lik sin avatar men det var ganska nära ändå. :P ;) :birp
. :birp
På tal om det. Tror att min wF-tröja är några storlekar för stor, får nog bli en 60-tvätt på den så jag kan ha den i sommar när man är på roadtrips. ;)
Vi vill ju höra fortsättningen också. Varför var han där, vad svarade du på hans fråga osv...
Nåt sånt här kke carl_x:
Han hade länge stått där och väntat på kärleken och det rätta tillfället att brista ut i lyckliga rop om sin konkubin.
Så kom dagen, dagen som är så speciell att det är få förunnat att uppleva den. Men när chansen kastades över nicro, likt en cementblandare som faller från eifeltornet kunde han inte motstå.
-Poteta! Tyade nicro.
-Poteta, du min länge saknade livskamrat och tvillingsjälv, kom hit. Låtom oss leva som två svanar, kataklysmiskt lyckliga för resten av våra liv!
Poteta svarade med:
Låt oss odla skägg broder.
Och sedan denna dag har de en dröm, ett hopp, ett liv en grossist handel tillsammans.
Fritt tolkat, då.
Poteta skrev:
Jaha, här går man i sakta mak inne hos en grossist och tänker på jobb. Då hör man "Är det Poteta?"...
Det visar sig att den anrika medlemmen Nicrosoft vistas i samma lokal. :oHan är inte riktigt lik sin avatar men det var ganska nära ändå. :P ;) :birp
Hur sjutton kände han igen dig? Inte via avataren väl? Supersyn?
Snyggt tolkat colione, men är verkligen svanar det första man tänker på om dessa tu?
colione skrev:
Nåt sånt här kke carl_x:
Poteta svarade med:
Låt oss odla skägg broder.
Och sedan denna dag har de en dröm, ett hopp, ett liv en grossist handel tillsammans.Fritt tolkat, då.
Stod du och tjuvlyssna??
Jag är etern ni lever i och andas in.. :e
Alltså, nog spekulerat.
Vad vi sa till varandra får stanna mellan oss, jag säger inget före jag har kollat om det är ok med Nicrosoft. :e
Han kände igen mig på tröjan jag bar, som har mitt företags logga. Annars är det rätt många som känner igen mig, jag har ju spelat bandy med IFK Kungälv. En stor stjärna på min tid, jag var i stort sätt känd över hela världen. §e
colione skrev:
Jag är etern ni lever i och andas in.. :e
Det är ok, bara du inte släpper dig. :e
Jag tror att Poteta mötte Nicrosoft i potatislandet när han var där och böka med trynet.