Japp, det är dags att byta pinkod på alla dina grejjer, för det är en jävla hacker som avslöjat alla pinkoder och lagt ut det på nätet. (n) http://www.adelaider.com/?thread=5456
Bara att lägga till en siffra ju, då är hackarna bortvirrade på studs och deras lista blir inaktuell snabbare än snabbast ;)
Fast dagens banker är ju inte direkt snabba på nya säkerhetslösningar, väntar fortfarande på Nordeas säkerhet (versionen borde väl räknas som 0.4b) :)
Fast dagens banker är ju inte direkt snabba på nya säkerhetslösningar, väntar fortfarande på Nordeas säkerhet (versionen borde väl räknas som 0.4b) :)
Är de inte snabba? Jag får mail från deras säkerhetsavdelningen en två gånger i veckan att de uppdaterar och att jag ska logga in på någon säkerhetssida. :OO
Sharkie skrev: Är de inte snabba? Jag får mail från deras säkerhetsavdelningen en två gånger i veckan att de uppdaterar och att jag ska logga in på någon säkerhetssida. :OO
Jag brukar också få såna meddelanden från banken, har testat ett par gånger så det blir uppdaterat nån gång men har slutat - det kostar så jäkla mycket pengar (som dom inte ens meddelar innan!!!!) - illa! ;)
Japp, det är dags att byta pinkod på alla dina grejjer, för nu är det en jävla hacker som avslöjat alla pinkoder och lagt ut det på nätet. (n) http://www.adelaider.com/?thread=5456
ss. temporalt adv., syftande på det ögon*blick l. den stund då ordet uttalas (nedskrives) l. på detta ögonblick osv. jämte de mer l. mindre vidsträckt tänkta delar av tiden som förega o. efterfölja det; i innevarande ögonblick l. stund l. dag l. tidsskede o. d.; särsk. i motsats dels till: förr, tidigare (ofta liktydigt med: numera), dels till: sedan, senare, i framtiden (ofta lik*tydigt med: än); ofta i förb. med bestämning preciserande vilken tid som tänkes ss. den innevarande; av. (i sht i vissa uttr.) med syft*ning på en viss tidpunkt i den (närmast) för*flutna tiden l. i (den närmaste) framtiden. Den nu härskande meningen. Klockan är nu en minut i sex. Nu och framdeles, äv. (numera i sht ngt ål*derdomligt) nu och alltid;.
"posted 1.5 years ago" räknas således inte som nu.