MMeleaMedlem sedan juli 20033 147 inlägg Tjo tjim!
Vore skoj att möta upp lite folk från Malmötrakten och se vad ni är för några, så vad sägs om att grilla i någon park med lite kall öl?
Kom gärna med tips på datum och plats! Min röst går till Pildammsparken, men om ni vet något bättre ställe, så hojta till!
OkkidoMedlem sedan maj 20007 492 inläggBörjan av juni skulle passa mig bra.
Låter fint :)
Allt utom 9/6 passar mig vad jag vet nu.
MMeleaMedlem sedan juli 20033 147 inlägg Jag åker hem och sen vidare till Oslo den 4:de juni, är ute i lite sista laget kanske?
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Sjukt bra initiativ!
Min sjukskrivning (för bruten hand) är i två eller tre veckor till, varför jag kan möta upp när som under denna tid. Efter det är det osäkert (eftersom jag inte vet om jag ska jobba eller inte). Men jag kan kvällar, alltid, i vilket fall som helst. Och helger.
Pildammarna låter fint tycker jag också.
Någon som är ledig nu i veckan? Messa mig, så hittar vi på något. :)
MMeleaMedlem sedan juli 20033 147 inlägg Har plugg hela veckan, men på kvällarna är jag alltid på att ta en öl på möllan. Annars funkar helgen bra för mig också. :)
KK@llenMedlem sedan mars 20032 667 inlägg Låter som ett bra initiativ. :)
ge fan i igelkottarna bara ;) (eller var det slottsparken)
För några år sen(5-10 :OO) grillade folk vilda igelkottar i parken.. x(
stod mycket om det i sydsvenskan
tex. forumpost från ... 2005-09-01
http://www.kalimera.nu/forums/archive/index.php/t-1847.html
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Då tycker jag de får skylla sig själva om de åt dem, för det kan väl inte vara gott? Nåväl idioter finns det gott om.
Vi ska inte grilla några igelkottar, jag lovar. :)
OveRRidE skrev:
Då tycker jag de får skylla sig själva om de åt dem, för det kan väl inte vara gott? Nåväl idioter finns det gott om.
Vi ska inte grilla några igelkottar, jag lovar. :)
låter bra.... för de vill jag ha för mig själv när jag kommer hem :e
MMeleaMedlem sedan juli 20033 147 inlägg Okej, intresset finns, låt oss enas om ett datum?
Nu på onsdag, eller i helgen skulle passa mig bra, när funkar det för er? :)
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Är det grill vi menar på onsdag, eller bara öl? Vädret kan vara lite lynnigt i veckan.
cokMedlem sedan dec. 2005664 inlägg
OveRRidE skrev:
Är det grill vi menar på onsdag, eller bara öl? Vädret kan vara lite lynnigt i veckan.
Om vädret skulle vara mot grillning så kan man väl bara mötas upp på Möllan över en/två... öl?
Jag kan på onsdag :)
MMeleaMedlem sedan juli 20033 147 inlägg Vädret ska väl vad jag har hört inte bli någon höjdare i veckan, så öl på Möllan på onsdag skulle inte sitta fel.
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Okej, öl på Möllan på onsdag it is då, antar jag. :) Klockan 19.00?
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg Vad fuskigt. Synd att Danmark ligger så långt bort. :l
Hade gärna kommit men lite långt och pendla :P Kan nog komma dit men inte hemåt :P
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg
silfver skrev:
Vad fuskigt. Synd att Danmark ligger så långt bort. :l
Äsch då, det är ju bara sisådär 30 mil från där du är. ;) Men, alla är välkomna.