Äh, flytta till Malmö istället era mesar, så ska ni få se på riktig vilda västern. I mitt område (läs: Augustenborg med omnejd) mördas krogägare med knivstick i ansiktet, brottslingar avrättas med handeldvapen på öppen gata och det avfyras vapen i trapphusen hos grannarna. Här blir man knivrånad för jämnan, känns det som.
Polisen på besök...
24 svar · 1 324 visningar · startad av Poteta · sida 2 av 2
Frågan, av Poteta
Jaha, då har man flyttat in i ett radhus då. :) Flytten blev av igår, idag har vi skruvat och spikat mest hela dagen. Klockan 14.00 ungefär ringer det på dörren. Kul, kanske grannen knackar på och vill hälsa oss välkomna? Närå, utanför står polisen och frågar med myndig stämma om vi har sett vår granne idag. Jag svarade att vi aldrig hade sett någon granne eftersom vi flyttade in igår. Då undra
Läs frågan i sin helhet →Poteta skrev:
Jo, eftersom polisen var här och frågade efter grannen så är sannolikheten stor att han/hon är mördad och nedgrävd i närheten. Det är iaf min teori. ;)
Ah ... Då förstår jag. :bire
OveRRidE skrev:
Äh, flytta till Malmö istället era mesar, så ska ni få se på riktig vilda västern. I mitt område (läs: Augustenborg med omnejd) mördas krogägare med knivstick i ansiktet, brottslingar avrättas med handeldvapen på öppen gata och det avfyras vapen i trapphusen hos grannarna. Här blir man knivrånad för jämnan, känns det som.
:o
Tack, jag tror jag stannar i (centrala) Göteborg. :)
OveRRidE skrev:
Varför inte bara flytta? finns ju massor av bra områden i Malmö att bo i.
Jag håller på, jag håller på. Det är inte lätt att hitta boende i Malmö, det ska gudarna veta.
Nu står brandbilarna utanför igen just i denna minut och är på väg in i granntrappen igen, 3 gången denna månad!
:x
Update 1.
Nu tog dom ut en stor grön soptunna, den ser lite sönderbränd ut! Dom hämtade en stor fläkt nu som blåser ut röken.
Hittar inte kameran så ni får klara er utan den visuella upplevelsen av en bild.