Danne V skrev:
ROBOCOP!!!!!!!! :birp :birp :birp
Haha, helt rätt! :P
Fast visst var det någon som viskade i örat på dig? ;)
2 207 svar · 88 905 visningar · startad av Zaiman · sida 39 av 111
Leken är enkel: Gissa vad bilden föreställer(är)och du som gissar rätt först får ladda upp en ny bild. Helst en egenkomponerad bild. Lite regler. Är bilden för svår att gissa måste man ge ledtrådar. Naturligtvis inga upphovsrättskyddade bilder. En gissning åt gången. /r Lade till lite i reglerna :)
Läs frågan i sin helhet →Danne V skrev:
ROBOCOP!!!!!!!! :birp :birp :birp
Snygg bild Poteta. När träffade du Robocop? :OO
Poteta skrev:
Jättekonstigt. Jag fick en slags föraning. :)
Här är en enkel. Hoppas Silvfer tar den för han verkade lite putt. (Får man förresten inte använda bilder som man inte plåtat själv? I så fall får nån annan lägga upp en ny bild, för jag äger inte ens en kamera. :) )
Nej, du får inte använda bilder som du inte tagit själv ifall du inte har tillåtelse att publicera bilderna. Så du kan väl rota fram nåt annat. :)
silfver skrev:
Nej, du får inte använda bilder som du inte tagit själv ifall du inte har tillåtelse att publicera bilderna. Så du kan väl rota fram nåt annat. :)
Nähej, det tänker jag inte alls. :p
Jag HAR tillåtelse att visa bilden.
silfver skrev:
Snygg bild Poteta. När träffade du Robocop? :OO
Jag har inte träffat honom, bilden har jag snott på internet och lagt ut utan att fråga. Får väl hoppas att polisen inte bankar på dörren i natt... :r
Med tanke på Danne V:s kommentar till Silfver så gissar jag på en golfklubba. ;)
En klack på en sko?
Hoppas det är en hamburgare. :h
Poteta skrev:
Med tanke på Danne V:s kommentar till Silfver så gissar jag på en golfklubba. ;)
Heh.. tog mig nån minut att fatta. Tyvärr var jag inte alls så finurlig. :) Ingen anspelning alls. Ingen golfklubba alltså.
(Å andra sidan var det ju en kul idé; att man skulle försöka ge en kryptisk ledtråd i text åxå.)
Kanske skulle ge en vink....
Grejen kostar mellan fem och femton spänn och är väldigt vanlig.
Här är bilden igen:
en läskeburk?
Ode skrev:
en läskeburk?
Nej.
Jag kanske ska vara lite mer exakt och säga att grejen kostar mellan 9 och 11 spänn. Den är förfärligt vanlig.
papper?
Tändare?
Expressen eller någon annan tidning.
En tia!
Poteta skrev:
En tia!
Yup.
Bilden "snodd" från riksbankens sajt där man har nedladdningsbara bilder som inte är upphovsrättsskyddade. ;)
Shit, jag ska på möte och lär inte komma hem förrän sent. Om någon vill lägga upp en ny bild är det helt ok, annars får ni vänta tills i morgon eftermiddag/kväll. :)