åhåhå!
blev helt bortvillad när du skrev att "cirkeln" oftast (?)" brukar vara sluten. Som om det vore nån klämma av nåt slag så att säga.
ny bild!
2 207 svar · 89 116 visningar · startad av Zaiman · sida 25 av 111
Leken är enkel: Gissa vad bilden föreställer(är)och du som gissar rätt först får ladda upp en ny bild. Helst en egenkomponerad bild. Lite regler. Är bilden för svår att gissa måste man ge ledtrådar. Naturligtvis inga upphovsrättskyddade bilder. En gissning åt gången. /r Lade till lite i reglerna :)
Läs frågan i sin helhet →åhåhå!
blev helt bortvillad när du skrev att "cirkeln" oftast (?)" brukar vara sluten. Som om det vore nån klämma av nåt slag så att säga.
ny bild!
nu fattar jag tipset om att det är ett slags kryss :P
ja... ibland är det som ett kors i siktet. Därav kryss :) ...vad kul att jag lyckades hitta nåt lagom svårt den här gången... :)
Yes... Tillmar! Hitta nåt lagom svårt du med nu :)
Danny skrev:
ja... ibland är det som ett kors i siktet. Därav kryss :)
Typisk killfrågebild, inte undra på att jag inte kunde gissa. ;)
Ohh det var rätt. :)
Tyckte från början, och fortfarande att det ser ut som en sak man spänner över stolsbenen på våra stolar hemma så dom inte ska repa golvet :p
Tyvärr hinner jag inte ladda upp en bild nu, ska precis gå iväg till skolan. Så jag ger över äran till någon annan. Först till kvarn :h
LoLo skrev:
Typisk killfrågebild, inte undra på att jag inte kunde gissa. ;)
haha... ja jag tänkte faktiskt skriva som ledtråd att det är en fråga av mer manlig karaktär :) sorry. nästa gång blir det annat ;)
tyg?! :)
cykelsadel
hmm... ja skärpan är inte den bästa men - alla har fel.
dock är skärpan tillräckligt bra för att ni ska kunna se vad det är. om några gissningar får ni en ledtråd.
tänk efter nu
Hov ?
verktyg
Sugkopp?
packning
Knäskydd?
det börjar brännas