Gissa bilden leken
2 207 svar · 88 905 visningar · startad av Zaiman · sida 23 av 111
Frågan, av Zaiman
Leken är enkel: Gissa vad bilden föreställer(är)och du som gissar rätt först får ladda upp en ny bild. Helst en egenkomponerad bild. Lite regler. Är bilden för svår att gissa måste man ge ledtrådar. Naturligtvis inga upphovsrättskyddade bilder. En gissning åt gången. /r Lade till lite i reglerna :)
Läs frågan i sin helhet →Porslinhand som håller en grönsak, Frugans förslag :e
en wookie :e !!! (oj, borde uppdaterat sidan först)
silfver skrev:
Det kunde inte bli mer rätt änså! Nice! :bire
okej! kul att man lyckades gissa rätt. Men jag kommer inte kunna lägga upp någon ny bild förrän ikväll då jag har tillgång till arkivet :)
Då inväntar vi ny bild till kvällen då :)
Första gången som jag är i denna tråd.
Kommer med en liten bild nu. Ytterligare än kl17:00
Lasp skrev:
Första gången som jag är i denna tråd.
Kommer med en liten bild nu. Ytterligare än kl17:00
Hm. Du skulle kanske läst det första inlägget i denna tråd innan du postar:
Första inlägget skrev:
Leken är enkel:
Gissa vad bilden föreställer(är)och du som gissar rätt först får ladda upp en ny bild.
Tydligen inte tillräckligt enkel :q
HakanS och alla ni andra som tycker att det var klumpigt av mig. Ber om ursäkt, skall inte göra om det. Kommer inte med mera bilder i detta ämne eller i denna tråd :-(
Äh, klart du ska vara med Lasp! :)
Kolla in till kvällen och var med och gissa på Dannys bild. Jag hoppas det blir något naket... ;)
Äh, alla kan vi missa! Klart du ska vara med Lasp!!
Håller med Poteta! .. Blir det aldrig något naket :e
Lasp skrev:
HakanS och alla ni andra som tycker att det var klumpigt av mig. Ber om ursäkt, skall inte göra om det. Kommer inte med mera bilder i detta ämne eller i denna tråd :-(
Även solen har fläckar.. :bire
...bild på G!
...sådärja!! Hoppas jag inte valt för lätt bild, är bra på det...
Klämma till en cykellampa, tvättmaskinsslang eller likande.. för att klämma fast saker alltså
Hovtång?
nej
ett kryss av något slag..