Bendro skrev:
Jaja, som om livet inte djävlades nog ändå.
lite snö har ingen dött av :L :moose
ut och gör lite snöänglar så känner du dig nog lite bättre §e
239 svar · 24 110 visningar · startad av karlj87 · sida 8 av 12
Det snöar!!! (y) Äntligen! :bire (y)
Läs frågan i sin helhet →Bendro skrev:
Jaja, som om livet inte djävlades nog ändå.
lite snö har ingen dött av :L :moose
ut och gör lite snöänglar så känner du dig nog lite bättre §e
Snö i Linköping! flingor stora som elefanter :e
Danny skrev:
Det kom liiiite snö imorse här
...och nu kommer det myyyyycket snö! Lagom till den dag då jag ska in till stan efter jobbet... :bla
Nu är det lite snöflingor i luften här också, men man vet ju aldrig hur mycket snö det är eftersom gatorna här utanför är uppvärmda.
Däremot hoppade jag till lite när nedanstående meddelande nyss dök upp på skärmen:
"Det är nu snöröjt och klart i Öxnered. Tågen kan nu rulla som vanligt."
Snö i Ljungby
Så här ser det ut utanför hotellet i Ljungby...
Tur man inte ska bege sig hemåt idag... :)
/H
Lite vårväder (dvs snöblandat) i Bromma sen lunch, sen solen gick ned har det börjat lägga sig en aning. Tippar på slask i morron.
I stockholm city har det kommit någon slags regnigt snö, det kom och försvann lika snabbt.
Förmiddag = Snö
Senare Förmiddag = Sol, och snö borta.
Lunch = Snö
Eftermiddag = Tö
Senare eftermiddag = Snö
Kväll = Regn
Senare Kväll = Snö i mängder
Dagen i älmhult.
För att jävlas lite extra började snä nå marknivå strax innan det var dags för hemgång. Nu har det slutat och snöa för ett antal timmar sen och det skulle inte förvåna mig om allt är en enda sörja imorgon.
Till min och J. Rönnbergs förvåning ligger snön faktiskt kvar, trots en plusgrad. Riktigt vackert utanför fönstret med allt puder på träden - men det försvinner ju snart...
:stefan: skrev:
Till min och J. Rönnbergs förvåning ligger snön faktiskt kvar, trots en plusgrad. Riktigt vackert utanför fönstret med allt puder på träden - men det försvinner ju snart...
+ att det hade kommit mer snö under natten och stora delar av dagen har fortsatt i samma tecken. (n) x(
Vädret idag har ju varit rent absurt - toksnö i ena stunden för att ha sol i nästa. Plus lite hagel också. :e
Vädret idag har ju varit rent absurt - toksnö i ena stunden för att ha sol i nästa. Plus lite hagel också. :e
Japp, de automatiska markiserna på jobbet har lekt jojo idag.
Döm om min förvåning. Åker från Östersund i morse med klarblå himmel, finfin fjällutsikt och en enstaka minusgrad och med lätta förväntningar på barmark, plusgrader och vår i Stockholm. Glöm det! Kallt, rått och jävligt, plus en massa slask. Nej, det är skönt att vara hemma igen med -12°C och stjärnklart. ;)
Jahapp, då vräker det ner (i Trollhättan) igen. :)
Dryden skulle åkt hit idag istället, toksnöande, en minus och det börjar lägga sig ett par centimeter...
Dryden skulle åkt hit idag istället, toksnöande, en minus och det börjar lägga sig ett par centimeter...
Äh, vi har så vi klarar oss. Det snöade hela natten i princip och idag har det varit strålande vinterväder med -6°C i och kring stan! (y)
Nu skiner ju solen här, medan jag fick en sms från en polare på väg hit: "vi har hittat snöstormen, den låg och väntade på oss bakom en hörna i Mjölby..." :e
Jag ser det snöar på Norges nationaldag ....... :)