i Växjö ligger snön vit på marken sedan förra årets snöfall.
Jag ser det snöar
239 svar · 24 094 visningar · startad av karlj87 · sida 6 av 12
Frågan, av karlj87
Det snöar!!! (y) Äntligen! :bire (y)
Läs frågan i sin helhet →Igår var det snö men uppehåll och minusgrader i Östersund.
En enstaka flinga faller..
Danny skrev:
snöblandat regn i huvudstaden :|
nu var det vitt och fint när man vaknade och sedan började det snöa rätt skapligt!! men efter lunch kom någon ond gud och förvandlade snön till regn också smälte allt bort :(
Nu har det snöat även här. Ett tunt lager med snö ligger på marken och termometern står precis under 0. Så fint! Bara hoppas att snön ligger kvar. :)
I Halmstad kom det totalt 12 snöflingor... We want our snow!
Enstaka flingor typ lappvantar segade sig ner i vattnet och på min nakna kropp.
/red: Vet inte hur jag fick det till det, synvilla/dåligt ljus
I våxtorp har det snöat och man kan se att marken är vit för förata gången i "vinter"
SNÖ! sakta,men säkert dalar flingorna ner,blir nog finfint skidföre lagomt när tursiterna åkt.........Snowboard here I come! Åre. Ser ni något rött och svart med svart hjälm åka förbi när ni år i åre...så är det jag....på alpin snowboard,säkert den enda.......
Ja, nu snöar det verkligen här... väntar bara på att det ska lugna sig lite så ska jag ut och skotta mina trottoarer... :x
Men det blir roligare mot eftermiddagen när vi ska bygga vinterns första snögubbe! :D
tillräkligt mycket för att skotta men inte tillräckligt för snögubbar, snöbollar etc.
här i Gnesta är det mellan 5-10 cm och det snöar lite smått hela dagen, skönt! Jag kände på mig att det skulle bli en vit inledning på året... :f
Ingen bra start på året, det ligger lite snö utanför :(
Bra start på året, det ligger lite snö utanför... :e *för lite deja vu känningar*
Äntligen lite snö som inte smälter bort genast det landar! (y)
Men typiskt nog skulle det toksnöa när jag stod i tjugo minuter och väntade på bussen i morse... :e
Tss.. 120cm i backen, ett par cm nysnö varje dag (43cm nu på söndag), några minusgrader. Inatt bär det av, Alpe d'Huez, here i come! :D