jaaaa idag har det minsann varit så kallt så nu när snön faller så töar den inte bort meddetsamma *weee*
Jag ser det snöar
239 svar · 24 092 visningar · startad av karlj87 · sida 4 av 12
Frågan, av karlj87
Det snöar!!! (y) Äntligen! :bire (y)
Läs frågan i sin helhet →Idag kom snön här i nybro också snöade typ i 2 timmar i torsdags med då la det sig inte men nu så...
Usch för snön!
All snön hade regnat bort när jag gick och la mig, väcktes av att det blåste storm utanför, somnade om, och när jag vaknade var det snö igen på backen. Sicket väder...
snöar mjuka flingor å -9 i Ösd.
Här snöar det också igen nu men det är fortfarande -10
Hoppas snart kunna ta promenader på Storsjön igen precis som förra året (bilden) :D
Nu snöar det som faaan igen, fast med en plusgrad går det väl som vanligt även om det lägger sig...
ca 2-2,5dm inatt, nu -3,1 grader kallt.
Var snö nör jag vaknade. Sen på förmiddagen kom det en hagelskur med hagel stora som ärtor. I samband med haglet kom det världens åskknall.. :)
"Snö"(eller mycket frost) på gräset i morse men försvann under dagen :)
över 2dm i Östersund och klarblå himmel idag!! För tidigt men ändå :P
Det började så smått snöa på fm för att hålla i sig under dagen. Det blev nästan en dm och nu regnar det igen... x(
Minusgrader och snö ute. Levande ljus och värme inomhus. God jul för helvete. :P
Dryden skrev:
Minusgrader och snö ute. Levande ljus och värme inomhus. God jul för helvete. :P
God Jul broder, ska jag ta på mig det? ;) :P
Det snöade som attan förra fredagen, men det smälte ju bort till dan efter. Idag vaknade jag till snö på backen, men det tror jag är borta nu - är för mörkt för att jag ska se om det ligger kvar... ;)
Här var det snö när man vaknade igår. 95% av det ligger kvar idag. 3 cm ungefär. 1 minusgrad nu. Så det kanske kan ligga tills imorrn med :)
Nu när det är ljust ser jag att det lilla pudret ligger kvar! (y)
2° och ingen snö sedan februari!!!! :x :x