Samma som innan. :) Börja gymma ordentligt.
http://www.webforum.nu/showthread.php?p=1264945#post1264945
Själv ska jag ta en gammal klassiker (dock första gången för mig) och påstå att jag ska gå ner 10 kilo!
26 svar · 1 768 visningar · startad av DanneSt
Själv ska jag ta en gammal klassiker (dock första gången för mig) och påstå att jag ska gå ner 10 kilo!
Samma som innan. :) Börja gymma ordentligt.
http://www.webforum.nu/showthread.php?p=1264945#post1264945
Jag i den andra tråden skrev:
Inga löften här inte - antingen så gör min dåliga karaktär att jag torskar dit eller så glömmer jag bort dom och åker dit lik förbannat. :e
Inga konkreta löften, men jag vet vad jag vill förbättra. Ska verkligen försöka lägga ner energi i den frågan också. :)
Sluta med Coca Cola och sova mer.
Gå upp lite tidigare på morgonen, och dricka annat än alkohol. Läsk är bra om man dessutom vill gå ner i vikt (äta mindre utan att blodsockret blir allt för lågt).
Eftersom att jag inte har några svagheter eller problem på något plan så tänker jag inte ge något annat löfte än att jag tänker fortsätta vara den absoluta perfektionen av mig själv. :P
Det finns vissa som påstår att jag har problem med ödmjukheten, men det problemet ligger snarare hos dem själva och inte hos mig. ;)
En tanke ligger kring att försöka ransonera ut veckobehovet av sötsaker under en månad istället. :P
Vette fan, borde verkligen dra ner skarpt på sötsakerna, men de är så jevulusisigt goda! :OO
Jag håller fortfarande det nyårslöfte jag avgav för flera år sedan: Att inte avge fler nyårslöften! :)
Mitt nyårslöfte e att inte dricka mer Coca-Cola än 2 liter/per dag.
och att nästa år försöka dra ner till mindre än 1 liter...
Börja träna, leva sundare och jobba effektivare... ;)
Mitt nyårslöfte är att sluta tråna efter en viss tjej, erkänna nederlag.
Sen har jag planer på att minska på alkoholintag samt börja röra på mig mera.
Men det är inga nyårslöften, snarare förväntningar av mig själv.
Sluta snusa
Esen skrev:
Mitt nyårslöfte e att inte dricka mer Coca-Cola än 2 liter/per dag.
Ah! Där kom förklaringen.
Mitt nyårslöfte är att börja röka och tillbringa mindre tid med familjen.
Jag har ett till nyårslöfte förutom det jag skrev om i den gamla tråden, och det är att sluta raka skallen. Fil. mag. spango ska bli hårfager igen! :D
Jobba mindre!
Bli av med min oskuld...(med killar) :h
Jag skrev att jag skulle gymma mer. I dag har jag gymmat. :birp
silfver skrev:
Jag skrev att jag skulle gymma mer. I dag har jag gymmat. :birp
Jag skulle gå ner 10 kilo - idag har jag käkat pizza...