webForumDet fria alternativet

mini-wF-träff på innebandyn!

Småprat

5 svar · 561 visningar · startad av magnusfeldth

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg
Frågan#1

Gårdagen gick i sportens tecken. Några kompisar och undertecknad började aftonen med discobowling för att sedan gå vidare för käk på sportbaren O'Learys. Kvällen avslutades med innebandy där wF:arna Dryden, Filippo, deras far (som också har wF-konto) samt Winterlord med sin bror och far kämpade så svetten sprutade. Lagen blandades och det var flera intensiva ögonblick. Enda skadan orsakades av Filippo, som lyckades smälla in ett stenhårt skott i juristens ben. Jag får nog sitta på bänken till nästa år :OO

Returmatch väntar!

(PS, fick färgjustera lite på bilden med min skada för att den skulle synas bättre, det medförde dock att mina ben ser ut att vara de vitaste i landet :moose )

innebandy1.jpginnebandy2.jpginnebandy3.jpginnebandy_skada.jpg
Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Jag längtar redan inför returmatchen! (y) :e

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Eftersom bilderna är så gryniga så är jag osäker på ifall jag kan tro på att något äkta wF-möte verkligen har ägt rum. Ifall ni nu skulle ha en träff, varför då använda en så dålig kamera? Nej, det är något lut med det här.

Medlem sedan apr. 20051 016 inlägg

Riktigt kul kväll som för egen del avslutades med bastubad och en ansenlig mängd alkohol + tilltugg hemma hos Bryden. Var hemma någon gång mellan 3.40 - 4.00 på lördagsmorgonen. Stor eloge till samtliga medverkande för en supertrevlig kväll. :bire

silfver skrev:

Ifall ni nu skulle ha en träff, varför då använda en så dålig kamera? Nej, det är något lut med det här.

Lite som med Sadams avrättning. "Varför så dåliga bilder vid denna historiska händelse?" ;)

Medlem sedan apr. 200312 679 inlägg

Winterlord skrev:

Lite som med Sadams avrättning. "Varför så dåliga bilder vid denna historiska händelse?" ;)

Exakt. ;)

Medlem sedan jan. 20034 480 inlägg

hey, lånade morsans digitalkamera som inte är gjord för snabba sportfoton direkt. Föreslår att dryden tar med sig sin bamsekamera till nästa tillfälle.

FYI, har träningsvärk så jag går som en anka!

261 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
129 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)