Bästa forumet du kunde hitta? ;)
Har nån Lunar lr Managerzone ,
På Lunar heter ja PaLeL
Oh på MZ heter ja litlle_barca_boy
Skriv Skriv till mig
24 svar · 1 149 visningar · startad av PaLeL
Har nån Lunar lr Managerzone ,
På Lunar heter ja PaLeL
Oh på MZ heter ja litlle_barca_boy
Skriv Skriv till mig
Bästa forumet du kunde hitta? ;)
Esen skrev:
Hur desperat får man bli...
Skaffa riktiga vänner istället...
Ärligt talat, om nu denna personen vill snacka med folk så borde väl du ta och skita i det isf.
Flyttas från Webbserver.
(Jag valde Övriga frågor snarare än Cafét, antar att han är seriös i sitt letande efter vänner :))
cok skrev:
Ärligt talat, om nu denna personen vill snacka med folk så borde väl du ta och skita i det isf.
Så han kan fortsätta lura folk, Men du kanske e hans kompanjon?
Flyttar tråden vidare till caféet.
Esen skrev:
Så han kan fortsätta lura folk, Men du kanske e hans kompanjon?
Jag kränger bara himelskblåa julbockar, pm'a mig så kan vi snacka lite om det. Jag kanske ska ta och starta en tråd om det så kan du vara spydig där med!?
cok skrev:
Jag kränger bara himelskblåa julbockar, pm'a mig så kan vi snacka lite om det. Jag kanske ska ta och starta en tråd om det så kan du vara spydig där med!?
Måste bara fråga, Tycker du det e OKEY att lura folk på pengar?
Esen skrev:
Måste bara fråga, Tycker du det e OKEY att lura folk på pengar?
Tycker du det e OKEY att vara dryg? Som sagt vill du ha en bock så hojta till!
cok skrev:
Tycker du det e OKEY att vara dryg? Som sagt vill du ha en bock så hojta till!
Visst kan jag ta en bock, Men betalar i efterskott
Edit: Borttaget.
*Rullar in en boll*
*låter bollen rulla*
*sparkar ut (den nu punkterade) bollen igen och påminner om att det är Caféet, ingen sportskit här*
/red. :e
Varför antas det att den ursprungliga frågan är "oseriös"? Han/hon kanske faktiskt letar efter kompisar på MZ eller Lunarstorm? Nu slits tråden i stycken istället bara för att den ligger i Cafét. (y) :OO
Gein skrev:
Varför antas det att den ursprungliga frågan är "oseriös"? Han/hon kanske faktiskt letar efter kompisar på MZ eller Lunarstorm? Nu slits tråden i stycken istället bara för att den ligger i Cafét. (y) :OO
Kan lätt bli så när samma person försöker lura oss här på wF på pengar genom att ringa på hans fejk vinster...