Hur e den blockad?
Min mamma och min bror har blockat en hemsida och jag vill åt hemsidan. Kan man på något sätt gå in på blockade hemsidor? Kommer INTE in där man blockar upp. Något program eller något?
16 svar · 881 visningar · startad av coolsteffa
Min mamma och min bror har blockat en hemsida och jag vill åt hemsidan. Kan man på något sätt gå in på blockade hemsidor? Kommer INTE in där man blockar upp. Något program eller något?
Hur e den blockad?
Det finns gratis proxy-servrar man kan använda sig av.. det borde funka.
Var fixar man det? Kan dom se att jag använder proxy-server?
coolsteffa skrev:
Kanske finns en anledning att dom blockat sidan... :OO
Söderlund skrev:
Kanske finns en anledning att dom blockat sidan... :OO
Min tanke, precis...
Man vill ju inte vara den som är den... :birp
Kan du logga in på routern?
Det är inte säkert att de har ändrat L/P. Så vad är det för router, säkert nån hä rsom har en sån o kan standard L/P?
Dom har ändrat L/P.
För det första hade dom ingen anledning till att blockera sidan. För det andra, så handlar det om en vanlig normal sida. NI vet, skumma föräldrar.
coolsteffa skrev:
NI vet, skumma föräldrar.
Jaså, sådana som jag! :e
Om det är en helt normal sida, kan du säkert be din mamma snällt att hon ska häva blocken. ;)
coolsteffa skrev:
Dom har ändrat L/P.
För det första hade dom ingen anledning till att blockera sidan. För det andra, så handlar det om en vanlig normal sida. NI vet, skumma föräldrar.
Vad är det för sida då?
Hmm, hon kanske vill att du ska vara på Lunar istället..
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Du måste väl kunna snacka med din mamma, Fråga vad hon har för anledning att blockera sidan, Hon måste ju ha ett svar på detta eftersom hon gjort det?
och utefter det gå vidare...
äsch...