Jaha, så har man varit nere på "krogen" för första gången. Dansgolv med dålig musik, bar med dålig kommunikation och service och en överlag redan uttråkad Lofberg. Jag vet inte om det var för det var första gången jag var ute på nåt sånt här eller för att jag aldrig riktigt diggat att dansa/"svänga loss" men efter att ha stått 30 minuter i baren för att försöka få sig en drink (vilket slutade med 2 öl till polarna och ingenting till mig, eftersom bartendern skulle ha så jävla bråttom) försvann all lust till att dricka och att öht vara nere på stan. Kulturnatten dessutom. Vad kan jag göra? Ska jag bara inse fakta, jag gillar inte sånt!? Eller ska jag se bortom det och kanske tro på att det bara "var en dålig kväll". De jag var ute med kanske inte är de roligaste av personer heller. Inga tjejer i "gänget" :l Bleeeh, stenad...av tråkighet. Ca 200 spänn åt helvete x(
Roligast jag hade ikväll var på bussen hem när jag snacka med en onykter gammal polare :p
Det blir vad man gör det till som jag brukar säga. Byt sällskap. Byt inställning.
Min kväll blev riktigt lyckad iaf och jag kom undan med 100 spänn i inträde och nummer till två riktigt schyssta brudar, varav den ena tror att jag heter Susanna Kallur :e
Hade även turen att träffa på en gammal polare som tydligen jobbar som bartender numera. Kvällens "släng-ihop-nåt-kul"-drinkar var lysande. Fast gratis är ju som bekant alltid gott iofs :e
precis... byt sällskap... jag är inte heller mycket för att vara ute på krogen, även om det funkar ibland och är det rätt musik gillar jag att dansa... men iaf, vi brukar festa hos polarna istället, grillfest eller nåt sådant... spela fyllekrocket eller fylleplaystation :)
Mmm, festa hos polarna och grilla m.m. är mer min stil, även om det då är samma polare + några till i sällskapet. Eftersom det är personer jag kännt väldigt längre tror jag inte jag byter sällskap. Idag snackade vi alla lite och kom fram till att förfesta lite mer nästa gång förmodligen ökar det roliga till ännu lite roligare. :OO :p Men grattis till dig då Basse ;)
262 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25