Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Frågan 25 aug. 2006 15:53 #1 .. det finns så jävla fett mycket bra klassisk heavy metal att min hjärna håller på att sprängas av att leta fram de ca 4 låtar jag hinner lyssna på innan jag ska gå & det knäcker mig..
Dio's Holy Diver nu, sen valfri låt med Helloween...
Skål btw era ynkryggar!
Må era feta hipHop-arslen brinna ikapp med julbocken i Gävle!
Danny Medlem sedan juli 2004 12 913 inlägg visst... 80-talet var ju hårdrock riktigt stort... vem minns inte Headbangers ball man kunde rocka till på MTV :)
Även jag tycker att fettet från ovan nämnda bakdelar passar som bränsle. Dock inte till förmån för pudlarna och genrefränder.
obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg
Bire skrev:
Må era feta hipHop-arslen brinna ikapp med julbocken i Gävle!
är det inte tillräckligt med föroreningar i luften?
Gräv ner skiten och glöm bort det istället... ;)
altack Medlem sedan feb. 2004 2 594 inlägg Ah, heavy metal... finns inget bättre. (y) Föredrar dock genrens nyare band, typ Nevermore och Morgana Lefay, men just nu går Painkiller av Judas Priest i hörlurarna och det är ju inte fy skam heller. ;)
bassebhu Medlem sedan nov. 2001 6 480 inlägg Det är bara en fluga! Vem kommer man ihåg om 200 år? Bach, Basse eller Dio? Jag gissar på de två förstnämnda!
Skål!
Quid Medlem sedan juni 2000 6 022 inlägg Ja, basse kommer iaf jag komma ihåg som svikaren som inte höll vad han lovade...
bassebhu Medlem sedan nov. 2001 6 480 inlägg
Quid skrev:
Ja, basse kommer iaf jag komma ihåg som svikaren som inte höll vad han lovade...
Tänk dig en basse som sitter med en öl framför sig, blundar, skriker "lalalalalalala" och håller händerna för öronen.
Ungefär så mottogs ditt budskap. Men nog om det, nu ska jag iväg till en inflyttningsfest hemma hos en tjej + hennes tjejkompisar.
Nu är det jul igen, för nu är det jul igen!
Quid Medlem sedan juni 2000 6 022 inlägg Precis när jag inte trodde du kunde sjunka lägre så reser du dig upp och fixar det! Underbart! -10 poäng till Basse...
Ekström Medlem sedan feb. 2002 2 594 inlägg Redigerat med anledning av webForums regler §4 .
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Dryden alternativt forumledare@webforum.nu .
Dryden
Moderator, webForum
peppar Medlem sedan dec. 2001 873 inlägg
Danny skrev:
visst... 80-talet var ju hårdrock riktigt stort... vem minns inte Headbangers ball man kunde rocka till på MTV :)
Pssst! Det kan man fortfarande, fast i ny tappning. :e :birp
bassebhu Medlem sedan nov. 2001 6 480 inlägg
Quid skrev:
Precis när jag inte trodde du kunde sjunka lägre så reser du dig upp och fixar det! Underbart! -10 poäng till Basse...
hihi, ska vi ta en kebab ihop?