Nu behöver man inte vara gift för att ha en svärmor enligt mig, det räcker med att man har en flickvän med en mamma.
Jag har fått jackpott när det gäller min iaf.
Hon har blivit en av mina bästa vänner och på sätt och vis den mor jag aldrig hade...
Som jag skrev i en tråd för att tag sedan så fick jag en bil av henne som en spark i röven för att jag ska ta körkort.
Jag kan väcka henne mitt i natten för att bli körd till närmaste nattöppna mack om jag så bara vill ha en glass utan att hon knorrar, hon blir sur, men det går över...
Hon ställer upp på alla sätt och vis, samt att vi har en oerhörd respekt för varandra som gör att vi kan prata om allt, och säga vad som helst till varandra...
Det komiska är att vår relation började med att jag var totalt vansinnig och sa åt henne att hålla käften, vilket hon gjorde i närmare 30 mil
Jag och min fästmö är visserligen inte gifta, men min blivande svärmor är bra.
Om förhållandet skulle ta slut så skulle hon antagligen säga upp bekantskapen med sin dotter, och behålla mig. :)
tror inte att dina feminina händer hade klarat av det :moose :L §e
Mina überstarka pianofingrar kan utföra det mesta!
och svara på min fråga männska! varför bad du svärmor att hålla käft? hon måste ha babblat på riktigt ordentligt. eller suckade hon bara över vilken oduglig svärson dottern hade släpat med?
Jag och min fästmö är visserligen inte gifta, men min blivande svärmor är bra.
Om förhållandet skulle ta slut så skulle hon antagligen säga upp bekantskapen med sin dotter, och behålla mig. :)
Skulle ni bilda familj, skaffat villa, vovve och volvo då också? :D
Mina überstarka pianofingrar kan utföra det mesta!
och svara på min fråga männska! varför bad du svärmor att hålla käft? hon måste ha babblat på riktigt ordentligt. eller suckade hon bara över vilken oduglig svärson dottern hade släpat med?
hade du inte varit så förbannat otrevlig så hade du fått ett svar...
Jösses vad ni kivas... :)
Själv har jag inte så jättebra erfarenhet av svärmödrar. Men däremot min förra tjejs mormor och morfar var hur grymma som helst!