Nu har jag blivit lite fundersam...
Jag vill flytta i från hålan jag bor i nu, skulle egentligen gjort det nu denna månaden och flyttat till göteborg men blev inte så av vissa andledning.
Så nu vill jag flytta någon annanstans men vart hittar man drömstället i sverige då?
En lagom stor stad med andra ord de ska inte va en liten håla och det ska va mysigt också och allt man behöver ska finnas där så man slipper åka iväg om man ska handla en ny soffa eller nått.
Okej, men göteborg verkar trevligt.
Skåne e jag inte så sugen på, hehe kalmar är man ju i varje dag så de känns ju redan som om man bor där hehe.. :P fler förslag =)
Skåne är väl väldigt olikt!
Söker du jobb också eller går du bara och myser som jag. så passar Helsingborg kanske?
Annars skulle jag nog dra till turistorter eller bra platser i södra Europa!
Östersund är nice. Vi har ställen där du kan köpa soffor, en levande och aktiv citykärna och gott om utbud både sommar och vinter. Fast undertecknad har ju blivit lite lockad av andra platser och Göteborg känns väldigt hett, får se om jag kan slita mig från Jämtland och stan. Har just upplevt en underbart vacker gryning här vid Storsjön och det är vid sådana tillfällen man verkligen inte vill flytta någonstans alls. ;)
Borås är dött ( :P ) och mysigt (vi har inte Ikea, men du hittar soffor), och om du någon dag helt plötsligt vill göra något storstadsaktigt så är det bara att ta en sväng till Göteborg. :i
Fast flytta hellre till Göteborg. Det skulle jag ha gjort. :p
Tänk även på vad du vill jobba med och möjligheterna till arbete på den platsen du söker dig till. Tex, vill du jobba med rennäring kanske skåne inte är bästa stället
Det som är kul med denna tråd är att de flesta tips gäller Hemmaplan. Visst har vi det bra som slipper krig och svält, kan bara klaga på att ölen inte alltid är rätt tempererad!
Visst är det bra!