I morgon ska jag... skriva i I dag har jag...-tråden. :P
Imorgon skall jag...
40 svar · 2 081 visningar · startad av Ekkesv · sida 2 av 3
Frågan, av Ekkesv
...Inkassera lite pengar av farsan för ett gräsklippningsarbete
Läs frågan i sin helhet →...till kusten! :D
.. arbeta och när arbetsdagen är slut börjar min 3 veckor långa semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardrocker skrev:
...åka till Östersund och handla lite byggnadsmatrial och kläder.
...hmmm hoppas du gör det där jag ska flytta tält. Dvs där det finns allt mellan golv och tak ;) För det är där jag ska jobba eller rättare sagt tillbringar dryga 9 timmar om dagen de flesta dagarna om året :)
...surfa in på wF.
medialabs skrev:
.. arbeta och när arbetsdagen är slut börjar min 3 veckor långa semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaså... jag gick på semester idag jag... 4 veckor!! :bla §e
Och mitt sommarlov är elva veckor, dessutom är mer än halva kvar. :p
..ta en Greyhound mellan Chicago och Minneapolis.
Danny skrev:
jaså... jag gick på semester idag jag... 4 veckor!! :bla §e
Har även en vecka semester kvar att ta ut, den sparar jag till julen ;)
medialabs skrev:
Har även en vecka semester kvar att ta ut, den sparar jag till julen ;)
aha... vilket fult trick!! :) ...nädå, ganska skönt att göra så faktiskt... några på jobbet är ledig bara 1 vecka typ och tar en hel månad i Januari så dom slipper värsta kylan, de hatar snön! :)
Sova, fy fan vad gött det ska bli
äntligen få gå ut ur lägenheten, efter en hel helg utan nyckel till ytterdörren, som min sambo tog 20 mil härifrån.
... ska jag börja min riktiga semester. Det är ju måndag då.
altack skrev:
...förhoppningsvis se en skiva i brevlådan, liggandes i en kartong från Ginza (Nevermore - This Godless Endeavor).
Citerar mitt förra inlägg eftersom att plattan inte kom i fredags. :OO
Jerpa skrev:
... ska jag börja min riktiga semester. Det är ju måndag då.
precis! ...jag ska ligga på beachen hela dagen!! :) ...det ska bli underbart väder ju!!! lite bättre än förra året då det spöregnade första två veckorna på semestern (aug om ni kommer ihåg)
...dra till Göteborg!
...högst motvilligt börja röja ordentligt i lägenheten. Kanske borde börja redan idag, på söndag kommer det folk... :x
...sitta ordförande i brottmålsting för första gången!!! :h
Köra Tjejerna till ett museum och en riktigt stor tygkällare, 700 kvadratmeter med tyger
..till Borås för den årliga sammandrabbningen. (y)