...över ditt och datt så ska jag dra ner stämningen för den här kvällen har varit så jävla VÄRDELÖS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag hatar ************ ****** ******** ******** så jäääävla mycket just nu! och framförallt så hatar jag en person som jag egentligen inte hatar...blir så jävla trött, är som nån annan katt och råtta-lek och jag är råttan...FAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
känns ju iof rätt b att skriva sånt här på ett jävla forum men va gör man inte när man är arg och inte allt för nykter och inte kan komma på nåt bätre.? tråden kan ju raderas när jag har piggnat till framöver..svar är onödiga och jaa...behövde bara skriva av mig lite innan jag ska sova en hatisk och besviken sömn..
Sätt på hennes värsta ovän, det är det jag ska göra om några timmar.
För ett halvår sen ändrades min inställning och jag trodde verkligen tjejer kunde vara vettiga och inte bara vara någon man sprutade i ansiktet, nu tar jag tillbaka allt det.
Sätt på hennes värsta ovän, det är det jag ska göra om några timmar.
För ett halvår sen ändrades min inställning och jag trodde verkligen tjejer kunde vara vettiga och inte bara vara någon man sprutade i ansiktet, nu tar jag tillbaka allt det.