Så här skulle det vara fram till för nån timme sen:
Avresa i morgon bitti till Ödeshög där jag skulle möta upp de andra & sen vidare till Sölvesborg & Sweden Rock Festival för ett gig där i morrn kväll, sen ledigt resten av helgen & sen har vi gig på Gröna Lund på Måndag & därefter gör vi Furuviksparken utanför Gävle på Onsdag & därefter Göteborg (Ocean Race) på Torsd & sen Arvika på Fredag.
Jag har en hyrbil som jag fått låna gratis som jag skall lämna i Falun på Sönd kväll.. Nu blir det inte så!
Så här blir det:
Istället får jag åka ner till Sthlm i morrn bitti & joina de andra på resan ner till Sweden Rock & sen skivsignerings-race Lörd & Söndag i skåne & sen Grönan Måndag... Kommer inte hem till Falun föränns tidigast Tisdag lunch & sen iväg Onsdag lunch igen...
Vart fan gör jag nu av hyrbilen som står i Stockholm då den skall vara tillbakslämnad i Falun? Dessutom skulle jag behöva den på Onsdag igen & det har jag inte tänkt på föränns i skrivande stund så nu vette tusan hur det blir! :e
Du kan ju försöka komma överens med biluthyraren om något. Ni tycks ju ha ett bra förhållande eftersom du fick låna den gratis. Fast det kanske inte är så rock'n'roll? ;)
När det gäller rock'n'roll och låna saker kommer jag att tänka på Pete Townshend som brukade låna gitarr i musikaffären inför spelningen. Ni som sett hur The Who:s spelningar slutar förstår säkert att det inte var så mycket gitarr kvar att återlämna.