J Josef Medlem sedan mars 2002 3 561 inlägg Frågan 31 maj 2006 23:49 #1 Om 12 timmar och 14 minuter springer jag ut i friheten!
Är både kul och skrämmande (vad ska man göra nu?)
Nu försvinner ens fasta del i tillvaron, som har funnits där i 12 år. Nu måste man ju fixa den själv. :e
Är inte nervös för morgondagen, däremot över resten av livet. :birp
Pace Medlem sedan juni 2001 9 024 inlägg Grattis till studenten och välkommen till arbetslösheten! ;)
J Josef Medlem sedan mars 2002 3 561 inlägg Jaha... Så var det dagen efter.
Det är ju först såhär i efterhand man börjar förstå vad det är man har gjort egentligen, jag behöver aldrig mera gå i skolan om jag inte själv väljer det. Vilket jag iof nog kommer att göra men ändå.
Tack Pace! :)
Den 8:e juni är det som gäller för min del.
C casca Medlem sedan feb. 2000 5 891 inlägg Grattis och välkommen till skiten.
adnillen Medlem sedan jan. 2004 308 inlägg Grattis till studenten! Hoppas dagen varit lyckad för dig! Tur med vädret måste du fått iallafall :)
J Josef Medlem sedan mars 2002 3 561 inlägg Tack så mycket alla!
adnillen: Vädret kunde varit bättre, men upphåll var det iallafall hela dagen (vilket det inte var dagarna innan).
magnusfeldth: Börjar jobba på måndag. ;)
Josef skrev:
magnusfeldth: Börjar jobba på måndag. ;)
jaha, så idag latar du dig?!!?! dagens ungdom... *fnys!
adnillen Medlem sedan jan. 2004 308 inlägg
Josef skrev:
adnillen: Vädret kunde varit bättre, men upphåll var det iallafall hela dagen (vilket det inte var dagarna innan).
Ja du slapp ju regn! :birp
D donkey Medlem sedan jan. 2004 179 inlägg Men du, grattis!!
Själv har jag exakt 10 dagar 14 timmar och 38 minuter kvar...
karlj87 Medlem sedan mars 2004 662 inlägg Grattis Josef!
För mig är det den 9 juni som gäller. Igår var det bal och idag fyller jag år. En hektisk men extremt rolig vecka! (y)
Danny Medlem sedan juli 2004 12 913 inlägg Grattis alla! se till å fixa lite stämning på stan nu också...
Jahopp! Idag gäller det...
karlj87 Medlem sedan mars 2004 662 inlägg Det närmar sig. Ha en underbar studentdag! :bire
karlj87 skrev:
Det närmar sig. Ha en underbar studentdag! :bire
Detsamma!
Om du nu syftade på mig... :bire
Grattis till alla studenter! :birp
Tur att vm börjar på fredag så man har en anledning att hålla sig inomhus. ;)
dapper Medlem sedan sep. 2005 114 inlägg Studenten? Usch.. så fasansfullt tråkigt. :)
Gäller väl att hålla sig inomhus i helgen, då.
Då har man tagit studenten då! :)
Det här kommer ta tid att smälta...