Vad ni tjatar. Det är ju bara att anmäla sitt intresse till bassebhu så får ni reda på om ni platsar i gänget eller inte.
Vilka vill vara med?
171 svar · 11 759 visningar · startad av bassebhu · sida 9 av 9
Frågan, av bassebhu
Alla som vill vara med, anmäler sig här i tråden!
Läs frågan i sin helhet →Jag kommer inte in på wF Palace idag. Jag är så nyfiken på hur det gick i gårdagens minigolfcup. Är det fler som inte kommer åt sidan?
Hmm. Det skulle ju komma en ny version nu - kanske är det uppgraderingen som gått knasigt? Lite fånigt - jag håller ju på att få riktig fart på min andre gubbe...
Hoppas det kommer igång igen snart!
Alltså, nya Palace är SÅ JÄVLA SKÖNT!!!
Jag har helt slutat med The Sims nu, finns ingen anledning att köra vidare med det tramset längre!
Hmm, är det någon som vet var man hittar nyckeln till soprummet vid fotbollsplanen?
Hmm, är det någon som vet var man hittar nyckeln till soprummet vid fotbollsplanen?
Du måste prata med han som har puben, så får du ett uppdrag att åka till biografen, där träffar du hans syster och genom att säga "rätt" saker till henne så får du nyckeln.
Glad att du gillar v2.0 snabeln! :) Har inte längre haft tiden som jag har önskat för att driva det så jag har tagit hjälp av en riktigt vass programmerare (cyberg i medlemslistan). Riktigt smidigt att det nu enkelt kan läggas till moduler, så för er som har spelat sönder er på de nuvarande kan glädjas åt kontinuerliga expansioner!
Quid, tack som fan! Ska försöka fixa det här under eftermiddagen. :)
Åh, längtar efter att testa version 2.0
Har väntat i över 5 år på att få ett lösenord, så snart kanske...
Jag borde ha några invites kvar. Återkommer.
Jag hittade nyckeln rätt snabbt men förstår inte riktigt vad jag ska ha den till? :q
Jag hittade nyckeln rätt snabbt men förstår inte riktigt vad jag ska ha den till? :q
Det är inte en dörr du ska öppna. Tänk djupare.