Jag ska kasta paj på kungen!
Valborg
34 svar · 1 364 visningar · startad av Cassady · sida 2 av 2
Frågan, av Cassady
Hur ska valborg firas i år? Själv lutar det åt lite poker och öl på eftermiddagen/kvällen. Därefter fest med mina underbara klasskamrater! Sparsamt med alkohol får det nog bli... NOT! :birp
Läs frågan i sin helhet →Idag är det Valborg och jag har lyssnat på Håkan Hellström konstant i 2 dygn. Usch vilken fruktansvärd hemlängtan jag lider av x(
men men.... snart dags att gå på medicinen! :birp
bläää, idag är jag så jävla bakfull. Skakar som ett löv. jag har ju lovat polarna att dricka idag med...hur fan ska orka. :bla
bläää, idag är jag så jävla bakfull. Skakar som ett löv. jag har ju lovat polarna att dricka idag med...hur fan ska orka. :x
Valborg...? Just jäklar ja! Visste att det var något jag glömt. :r
1,5 liter Cola har jag satt i mig idag - utan tillsatser. :e
Krökade i onsdags, körde till Ronneby när jag nyktrat till och sen blev det ofantliga mängder öl, cider, grogg, dônk och mer öl torsdag, fredag och lördag. Körde hem när jag nyktrat till, duschar och går bort till ett par polare för en gigantisk tacopaj och Cola. De groggade, det gjorde INTE jag.
Men på torsdag är det dags igen, då tar vi båten till Gotland och kör torsdag-fredag-lördag igen! :birp
Vem fan behöver Valborg? :e
åh fyfa an! det spriten satt där deeen skulle iaf! :birp
som jag brukar säga dåråå
HALLELUJAH!!!!!!
Jag tror jag börjar bli gammal.... :(
aasah skrev:
Eller vis måhända...? §e
kommer aldrig hända. Vet att jag kommer bli gammal och vet att jag aldrig kommer bli vis ;)
Cassady skrev:
kommer aldrig hända. Vet att jag kommer bli gammal och vet att jag aldrig kommer bli vis ;)
:e :birp Det är bra att känna sina brister... ;)
aasah skrev:
:e :birp Det är bra att känna sina brister... ;)
absolut! men jag börjar frukta dom då mina brister alltid aktualiseras :birp
Cassady skrev:
absolut! men jag börjar frukta dom då mina brister alltid aktualiseras :birp
:e :D
Usch. Kröka två dagar i rad och sen en rejäl förkylning på det. Känner mig rätt vissen...
Fest och en hel del alkohol på lördagen, lite lugnare med spelkväll på söndagen. Soft och skönt men det rann ner en del tequila i strupen. Och jag kände knappt av den. Märkligt. :OO