Sett den bissara nyhetsrubriken efter den andra hos Aftonbladet de senaste veckorna om vad han vill göra/ät/bo osv. osv. osv. osv. Har inte bemödat mig att ens läsa artiklarna. Men för nån dag sedan så såg jag den mest bissara nyhetsrubriken: "Jag vill äta Moderkakan...".
Nu är min fundering.. Hon fick väl barn igår/idag om jag inte såg fel. Kan Aftonbladets stjärnjournalister bekräfta, helst med bildbevis om Tom Cruise mumsade i sig moderkakan? :OO
Hacka ingredienserna i små bitar. Rulla moderkakan i en blandning av en matsked mjöl, en tesked salt, en halv tesked paprikapulver, ett kryddmått kryddnejlika, ett kryddmått peppar och 6-8 korianderfrön. Sautera moderkakan i 2 matskedar olja, häll i grönsakerna och ca en liter vatten. Koka upp och låt sedan puttra i en timme.
Nu är min fundering.. Hon fick väl barn igår/idag om jag inte såg fel. Kan Aftonbladets stjärnjournalister bekräfta, helst med bildbevis om Tom Cruise mumsade i sig moderkakan? :OO
Tom är så jävla skum, så när han drar ett bisarrt skämt så fattade inga journalister.
Hacka ingredienserna i små bitar. Rulla moderkakan i en blandning av en matsked mjöl, en tesked salt, en halv tesked paprikapulver, ett kryddmått kryddnejlika, ett kryddmått peppar och 6-8 korianderfrön. Sautera moderkakan i 2 matskedar olja, häll i grönsakerna och ca en liter vatten. Koka upp och låt sedan puttra i en timme.
Jag sitter just nu med spyan i munnen och funderar på om jag ska spotta ut eller svälja... :x
Ursäkta mig, inte för jag är vegetarian, men jag förstår inte varför folk tycker det är en så väldig skillnad på att äta komuskler, grislever eller moderkaka. Käkar man moderkaka har man inte haft ihjäl ett djur, vilket gör att det borde vara mindre grose egentligen. Var lite konsekventa kanske?
Ursäkta mig, inte för jag är vegetarian, men jag förstår inte varför folk tycker det är en så väldig skillnad på att äta komuskler, grislever eller moderkaka. Käkar man moderkaka har man inte haft ihjäl ett djur, vilket gör att det borde vara mindre grose egentligen. Var lite konsekventa kanske?
Att äta moderkaka från en människa gränsar ju till kannibalism, däri ligger skillnaden.
/red. Men för all del, prova om ni vill, jag avstår dock. ;)
Att äta moderkaka från en människa gränsar ju till kannibalism, däri ligger skillnaden.
/red. Men för all del, prova om ni vill, jag avstår dock. ;)
Jahapp... där valde jag att spotta ut spyorna. ;)
Nä men det är väl just det där som är anledningen till att jag inte skulle få för mig att stoppa i mig moderkakan.
Du menar att du hellre (eller åtminstone lika gärna) skulle äta en moderkaka än valfri kötträtt?
Med samma resonemang kan man även argumentera för bajset, spyan och hudavlagringarnas förträfflighet framför en korv med bröd.
270 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2