webForumDet fria alternativet

dagens bikt

Småprat

11 svar · 480 visningar · startad av Cassady

Medlem sedan aug. 20051 601 inlägg
Frågan#1

"Bless me father for I have sinned" :r

Vill härmed tilldela mig själv veckans ris för att jag var så fruktansvärt berusad igår. Jag ber alla som kom ivägen för min framfart att förlåta mig. Vill någon skratta åt mitt patetiska jag så är det fritt fram.

:( x( :birp

Medlem sedan apr. 20032 072 inlägg

:e :e :e :e :e :e :L :L :L :L :L :L

Haha, näe, men det är bra att man har kontroll på att igår var dte för mycket, och att man kan stå för det. låt det bli en läxa till nästa gång, men låt det inte hindra dig från att ha kul (=bli berusad) :e.

Coccozz skrev:

:e :e :e :e :e :e :L :L :L :L :L :L

Haha, näe, men det är bra att man har kontroll på att igår var dte för mycket, och att man kan stå för det. låt det bli en läxa till nästa gång, men låt det inte hindra dig från att ha kul (=bli berusad) :e.

Där har vi det lustiga. Den mängd alkohol jag drack igår är långt ifrån vad jag normalt sett behöver för att bli såpass berusad. lååååångt ifrån. Vad kan detta bero på? Skall jag se det som ett varningstecken? :q

Medlem sedan dec. 20012 532 inlägg

Cassady skrev:

Där har vi det lustiga. Den mängd alkohol jag drack igår är långt ifrån vad jag normalt sett behöver för att bli såpass berusad. lååååångt ifrån. Vad kan detta bero på? Skall jag se det som ett varningstecken? :q

Grattis, du håller på att bli gammal! Att inte tåla lika mycket alkohol som tidigare är ett solklart ålderstecken. :h

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Cassady skrev:

Skall jag se det som ett varningstecken? :q

Ja, det är en varning som säger dig att du har druckit för lite alkohol den senaste tiden. Därför har du troligtvis fått en minskad tolerans för dessa ädla droppar.

celia skrev:

Grattis, du håller på att bli gammal! Att inte tåla lika mycket alkohol som tidigare är ett solklart ålderstecken. :h

usch :(

UlfT skrev:

Ja, det är en varning som säger dig att du har druckit för lite alkohol den senaste tiden. Därför har du troligtvis fått en minskad tolerans för dessa ädla droppar.

Ligger något i det där. Har varit oroväckand nykter den senaste tiden :birp

Medlem sedan mars 20025 907 inlägg

Cassady skrev:

Där har vi det lustiga. Den mängd alkohol jag drack igår är långt ifrån vad jag normalt sett behöver för att bli såpass berusad. lååååångt ifrån. Vad kan detta bero på?

Du hällde i dig allt under loppet av 5 minuter? Dumt gjort!

Peeer skrev:

Du hällde i dig allt under loppet av 5 minuter? Dumt gjort!

Inte det heller... Har hört att alkisar inte behöver mycket för att bli berusade. Är det en alkoholism på gång? :birp

Medlem sedan jan. 2006278 inlägg

Alkis

Cassady skrev:

Inte det heller... Har hört att alkisar inte behöver mycket för att bli berusade. Är det en alkoholism på gång? :birp

Jag är alkoholist (nykter sådan) I början räckte det med en kvarting men efter
8, 10 år så brukade behöva en sjuttis och några öl för att bli lagom packad.
Man bygger upp en tolerans och behöver mer och mer för varje gång.

Fick i mig en 75:a, en kvarting,lite vin och några öl en gång och hamna på
maria-pol med 4,6 promille och ett hjärta som inte riktigt funka som
det skulle. Det var lite läskigt.

Du e nog inte alkis. :birp

Medlem sedan dec. 20012 532 inlägg

Cassady skrev:

usch :(

Det är för att man lättare ska glömma att man håller på att bli gammal ;)

Medlem sedan dec. 19995 718 inlägg

Trött, utsliten eller ätit dåligt innan? Då brukar det inte gå så bra.

Dags att bikta sig igen ;) När polaren plockade fram whiskyn gick det snett :birp

252 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
121 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
123 ms — ändringar (db)