M@gnus skrev:
Men hallå!!! Har alla gått och blitt nykterister helt plötsligt? :q
Nåja, själv håller jag flaggan i topp :birp
Hm, det är ständigt återkommande att du och jag sitter här. ;)
Whiskeyn håller på att tömmas och winamp har letat fram "Winnerbäck- Dunkla Rum".
M@gnus skrev:
Än håller man flaggan i topp :bire
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggEller hur! Har man varit på firmafest, varit på Piren och dessutom hamnat på Twin är man fan inte nykter... :e
PeeerMedlem sedan mars 20025 907 inlägg
M@gnus skrev:
Eller så är det helt enkelt så att folk tröttnade på att skriva varje gång man dricker alkohol..
M@gnusMedlem sedan jan. 20061 807 inlägg
Peeer skrev:
Eller så är det helt enkelt så att folk tröttnade på att skriva varje gång man dricker alkohol..
Jamenvisst, så är det ju naturligtvis. Upptäckte själv att det blev rätt mycket skrivande... ;)
Winterlord skrev:
Hm, det är ständigt återkommande att du och jag sitter här. ;)
Whiskeyn håller på att tömmas och winamp har letat fram "Winnerbäck- Dunkla Rum".
:birp
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inläggEn cider före maten En flaska mycken god rosé till maten. Efter fotbollen blir det Hederlig Cider igen.
PaprikaMedlem sedan nov. 200588 inlägghaha, ja visste att d e fanns en sån här jävla trdåd!!
MMeleaMedlem sedan juli 20033 147 inlägg då var mn hemma, sov gott!
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inläggHemma! Dax för bollsport och byte till match-avatar igen!
PaprikaMedlem sedan nov. 200588 inläggHm, jag minns inte att jag skrivit i den här tråden... :l :OO
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inläggKunde nog skrifa i dennna n