webForumDet fria alternativet

Är det förtidigt och knäcka första ölen?

Småprat

45 svar · 1 670 visningar · startad av richardjoha · sida 3 av 3

Frågan, av richardjoha

Sitter här i min ensamhet och bara inväntar vad som komma skall, dvs en förfest med utgång.. Då kommer min fråga.. Är det för tidigt och knäcka första ölen? man börjar ju bli sugen, fast det blir ju en lång kväll? :) Vad tycker ni? :birp

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Jag är så satans nervös nu pga detta så jag vågar inte tänka på akohol än.. Men sen i kväll blir det både det ena & det andra. :e

Medlem sedan dec. 20021 804 inlägg

*knäck*
Nummer 2 är på gång ner. Sen en till å sen ett glas vin till matlagningen å sen... å sen... :birp

Medlem sedan okt. 2005787 inlägg

sneeze skrev:

*knäck*
Nummer 2 är på gång ner. Sen en till å sen ett glas vin till matlagningen å sen... å sen... :birp

enkelt ja ;)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Nu blev jag törstig..

Medlem sedan okt. 2005787 inlägg

16.46.. öl nummer 3 nere. öl nummer 4 öppnas.

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

richardjoha skrev:

Var på ett ställe i Jönköping som heter Bishop Arms, riktigt trevligt.. där drack jag Staropramen Granath.. lite mörkare.. Kan jag rekomendera!

Bishops är iofs en kedja som finns med sina blåa dörrar lite överallt (närmare upplysningar lämnas av Sirpan och tysken) men det är ett förnämligt ölställe!
Var där igår och avnöjt en smarrig fatöl som jag dessvärre inte kommer ihåg vad den heter. Det var en ny sort så jag får väl gå dit och kolla (dricka) igen... :OO

richardjoha skrev:

16.46.. öl nummer 3 nere. öl nummer 4 öppnas.

Shit, jag ligger efter! Men nu har bilen parkerats, så det vete fan om det inte är dags... :e

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
127 ms — ändringar (db)