Nej men fy! Stackars liten...
Spenderar barnen för mycket tid framför datorn? Tips från coachen (eller inte)...
Stackars unge säger jag bara :)
23 svar · 1 280 visningar · startad av legis
Spenderar barnen för mycket tid framför datorn? Tips från coachen (eller inte)...
Stackars unge säger jag bara :)
Nej men fy! Stackars liten...
Nä, stackaren... :(
Jag vet hur rädd jag blev första gången jag såg den där... och för ett litet barn måste det ju vara ännu värre.
Haha! :L
Underbar första reaktion att börja slå på skärmen!
Höahöahöa! :D :e
Hahahaaaa, fan roligt. Undra om han får trevliga mardrömmar? :e
Detta är inte på något sätt roligt. Detta kommer att sätta traumatiska upplevelser i denna pojke under lång tid. mycket lång tid.
Den som filmat detta är riktigt, riktigt sjuk i huvudet. Att det ligger ute på nätet är ju bara att beklaga. Du som skrattar åt detta, borde ta en funderare varför du gör det. :x
Ja nja, nä. Jag tyckte inte att det var något speciellt snällt gjort heller.
Fast kanske ser pojkens mamma nu vilken knöl blivande styvfadern är.
Finns det verkligen inte de på det här forumet som har gjort något nån gång, där ni kanske inte själva förstått hur stor konsekvensen av det skulle bli? Folk brukar säga att jag är bitchig när det gäller att vara korrekt, men den här tråden tar ju nästan löjliga höjder.
annesophie skrev:
Ja nja, nä. Jag tyckte inte att det var något speciellt snällt gjort heller.
Fast kanske ser pojkens mamma nu vilken knöl blivande styvfadern är.
Fördomar? ;)
Det kan ju faktiskt vara mamman som håller i kameran? Jag håller det inte för troligt, men dock. :)
Tycker jag mig skönja en klar skiljelinje mellan könen på åsikterna här?
Rikard skrev:
Fördomar? ;)
Det kan ju faktiskt vara mamman som håller i kameran? Jag håller det inte för troligt, men dock. :)
Det var det inte nej. Jag missade rösten i början.
Lasp, jag tillhör i så fall undantagen. Tycker inte heller att den var särskilt rolig. Tvärtom - tragisk.
Tycker inte heller detta är speciellt roligt, då sånt här kan sätta spår i ens uppväxt som hänger kvar senare i livet. Hur kul kan det vara att gå omkring och vara rädd för vad som kan tänkas dyka upp runt nästa hörn bara för att man varit med om någon idiot till bekant som skrämmer en på det där viset? :bla
hihi :)
Hahaha. Först skrattade jag massor, sen tyckte jag synd om killen. Haha, sen skrattade jag lite till. :birp
Jag tycker att det var kul, inte skitkul, men kul, dock fånigt, men kul.
Ge mig en länk till en sån där skrämsel-sida...
Efter vad jag har förstått så var det den elaka storabrodern som höll i kameran, och kul var det §e
Inte ett dugg roligt, tyckte jäkligt synd om grabben. Normalt sett är detta ett roligt skämt, men inte på människor i denna ålder.
Travoni har egentligen rätt, de är ju egentligen inte roligt för man kan ju fan få en hjärtinfarkt eller något. Fast det är roligt att se när han skriker och slår på skärmen :)