Ingenting eftersom nån verkar ha snubblat över en sladd på Mix Megapol... :e
Blodpudding eller pölsa?
6 560 svar · 281 937 visningar · startad av magnusfeldth · sida 92 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Ingenting eftersom nån verkar ha snubblat över en sladd på Mix Megapol... :e
Blodpudding eller pölsa?
Blodpudding. Tror jag. Har inte smakat pölsa.
Vad använder du för tvättmedel? Märke? Pulver eller flytande?
ja
om du skulle ha savant-syndromet men utan autism, på vilket sätt skulle du vilja vara mer intelligent än andra? tex siffror, bokstäver, former, färger etc
former tror jag. då skulle jag ta upp 3d-grafiken och allt sådant igen :)
döv eller blind? (ja, du måste välja)
Hm... Jag skulle dansat den där tryckaren på mellanstadiediscona!!! Helt klart. Jag var sån jävla fegis. :p
Hur dags brukar du gå till sängs?
ja, mest kriminalromaner och designböcker...
hur kommer det sig att du fortfarande snackar på webforum?
Har ingen lust att gå och lägga mig. :(
Vet du varför SJ inte har några Sista Minuten på alla avgångar?
för att man ska irritera sig och betala alldeles för dyrt för nått som man inte kan låta bli.
manlig eller kvinnlig läkare?
kvinnlig. kommer fortfarande ihåg den där gången när skolsköterskan skulle se till att alla kulor var på plats. mmm.
manlig eller kvinnlig gynekolog?
Inget.. men måste jag välja blir det blues... Är inte imponerad av jazz, särskillt inte improvisation... Ett jäkla tutande.. ;)
Cd-skiva eller mp3?
Jon!
jag vill ha honom! jag har kommit fram till att mest logisk titel skulle vara "husdjur"
tycker du att Ernst är en player?
Inte i jämförelse med mig.
Skitmusik framförd med känsla eller skitbra musik framförd utan känsla?
Svårt det där... hmmm.... Pass!
Kan du lyssna på musik som har ett tydligt politiskt budskap som du verkligen inte håller med om?