Vem är du?
6 560 svar · 281 617 visningar · startad av magnusfeldth · sida 83 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →ja!
just nu har jag en orange :)
skulle du hellre ha en rosa hemtelefon än en rosa mobil? du får välja vilken du vill ha fluff på.
Rosa mobil med fluff. Sen skulle jag se till att ha den oförsäkrad och få den stulen. :P
Tror du att Djurgården - AIK slutar antingen 1-3 eller 3-1?
Jag köpte ett par läskeblask till några av mina undersåtar i dag. Ibland känner jag att de jobbar för hårt och då vill jag på något sätt uppmuntra dem. Läsk fungerar.
Om du endast fick välja en. wF eller MSN?
Japp, för folk som inte hänger med när frågorna ställs... :moose
Nja, man borde väl ringa syrran oftare... :r
Överlag för kassa straff, ja...
Är Umeå för överlägsna i damfotbollen?
/red
Faaaan! :e
nej, bara i filippos drömmar
varför pratar man om sig själv i tredje person här på wf, det är caya inte van vid.
Jag gör aldrig det, men det brukar däremot Brantis göra.
Borde det inte vara förbjudet med fotbollsrelaterade avatarer på wF?
det är roligt att prata om sig själv i tredje person, det tycker i alla fall magnusfeldth
ps, filippo, :stefan:s yttrande gällde nog mig, som var den som senast missade frågan ;)
vem är kung i kungsan?
Edit: DET VAR DÅ FÖR I HELA HE****E VAD FOLK SKA SVARA SNABBT DÅ! Svaret på frågan ovan blir: ja, tre tår vid 6-års åldern.
Måste väl vara en japan då, Kung San.
Tittar du på analog eller digital TV idag?
/red
Meeeeennnnn.... Jo, sova.
Tittar du på analog eller digital TV idag?
På väg att dö ut, i Stockholm, Göteborg och Malmö släcks det analoga i september nästa år.
Ska du lägga dig snart?