Vem är du?
6 560 svar · 281 989 visningar · startad av magnusfeldth · sida 78 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →gårdagen var en enorm ego-boost, idag började det med försovning och ont i halsen
fast imorron verkar lovande... :)
är du glad på morgonen?
Ja, tills jag börjar inse hur tråkigt det kan bli på jobbet
Har Telenor något med politiken att göra? "Allt rött blir blått"?
det har jag också undrat över, det känns nästan som om telenors kampanj liksom beredde vägen för ett maktskifte... ;)
vad ska du äta till lunch?
gick inte ens dit idag.... gick till läkaren istället :(
Apropå inredning: måste man inreda de olika rummen så de är en förlängning av varandra (matchar varandra)?
Om ni inte fattar frågan, fråga Ernst ;)
nej
men det är bra om det mellanösterninspirerade rummet inte ligger precis bredvid det usainspirerade rummet, annars kan det bli kuddkrig och allt slutar med att det bildas en bananrepublik i köket :p
sover du gott om nätterna
För jag har rast. :D Sitter i datorsalen med 21 tumsskärmar. Wuhu! :bire
Borde alla datorsalar innehålla skärmar för 7000 kr? :p
Öh nja ;)
men de vore väl inte så tokigt!
Har du gjort något impulsivt som kanske ändrade ditt liv totalt?
Ja, jag rakade skallen och fick mindre respekt av folk av nån anledning. Jag var ju fortfarande The Magnus liksom. :l
Vad är det mest olagliga du gjort?
kört i 81 på 50 väg utanför dagis :r blev av med kortet i 2 månader...
Har du också blivit av med körkortet, 30, 50, 70, 90 eller 110?
jag har inget körkort att bli av med. har provat två gånger men gillar helt enkelt inte att köra bil. tänkte ändra mig sen när jag blir vuxen ;)
är du vuxen?
Japp så vuxen att det inte räcker med körkort till bil längre.... har gett mig på körkort till lastbil! ;) Men samtidigt med barnasinnet välbevarat och det plockas stadigt fram :)
Händer det nått intressant idag?
näe, inget utöver det vanliga... kan det vara därför jag surrar här hela förmiddan? ;)
köper du ekologiska varor?
Knappast, men det beror på vad det gäller. Jag är en nogrann konsument när det gäller större inköp. Mycket nogrann. Mat, kläder, nöje och russel, där är jag inte direkt ett gott föredöme. Kanske är jag för bra betald? ;)
Kan du äta ketchup till kokt potatis?