Vem är du?
6 560 svar · 281 617 visningar · startad av magnusfeldth · sida 73 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Blåbär. Lingon är sura, blåbär är goda men man blir lila.
Vad ska jag köpa för fikabröd? Jag ska dricka kaffe till.
Sådär. Har varit och provat min frack som håller på att sys om, varit på en fantastisk konsert och ska snart iväg på middag i goda vänners lag. Men jag kom hem från gårdagens kalas halv tolv idag så jag kunde ha mått lite bättre med mer sömn och mindre huvudvärk. Men återställning är på gång så jag ger nog dagen ett mycket gott betyg :)
Är kultur viktigt för dig?
dusch är skönt sätt att bli ren och väckt på. bad, då ska det vara i bubbelpool :)
vem har den grymmaste skådespelarrösten?
ja mycket! norrköping har ett rikt kulturliv, på grund av den industrialism som staden skapats av har modernismen ett starkt fäste, liksom arbetarlitteratur typ moa martinsson mfl.
jag är inte så lite avis på dig som går på konserter, förr sprang jag jämt på konserter - norrköping har ju en fantastisk symfoniorkester - teater, bio, vernissager etc men nu är det rätt ont om dem :( och än är jag inte så hågad att gå på konstmuseum med den dynamiska duon :p ...
idag har vi haft kalas
tycker du om kalas? vilket är bäst - att hålla dem eller att vara på dem?
*suck* man ska aldrig skriva långa svar...
Stan eller landet?
Både och! Landet på semestern och stan annars.
tycker du om kalas? vilket är bäst - att hålla dem eller att vara på dem?
Det beror på. Jag gillar inte stora kalas med mycket folk, men annars är de okej. Och det är roligare att gå på kalas än att hålla dem.
Har du spelat Texas Holdem IRL någon gång?