Vem är du?
6 560 svar · 281 617 visningar · startad av magnusfeldth · sida 67 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →klubben för inbördes beundran ;)
har du en bagde och vad står det på den?
edit: äsch men magnus...
LCD, för jag har massor med saker som innehåller LCD-display, men inget plasma! :) (ja och skulle det vara TV så vore det så där med)
Yoga eller Chi gong?
Nä, jag hänger mest i baren alternativt sitter djupt ner i en soffa och kan inte komma upp... :e
Har du några tidningar du prenumererar på?
inga, men jag snor alltid en gamereactor från nån affär varje månad (obs, den är gratis ;)
Funderar på att skaffa SVD söndag. Nån som vet om Vänersborg får utdelning på söndagar eller måndagar (de varnade på deras hemsida att vissa orter inte får tidningen på söndag, men det måste väl vara u-landsorter som... tja... Östersund ;) )
Kommer det komma in några inhibitionsyrkanden till miljödomstolen på fredag när jag är ensam på plats?
Nej, det stora klippet för dig kommer inte förrän om ett par år.
Varför tycker jag det roligare att svara på frågor än att ställa dem?
Nej, hösten är charmig. Men vem kan tro att det är höst ute nu? Har +18°C här just nu.
Hur många gånger per dag borstar du tänderna?