Bland annat en kabel.
Är du välutrustad?
Vem är du?
6 560 svar · 281 617 visningar · startad av magnusfeldth · sida 38 av 329
Frågan, av magnusfeldth
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Inget, det var bara skit alltihop... :p
Hur många medaljer tar Anja (och eftersom det inte var så personligt, vilket ämne var ditt favoritämne på gymnasiet?)
Med glädje, jag har svårt att förstå varför man inte skulle göra det!
Har du någon fobi, rädsla för något?
Ja, en handfull. Getingar och bitande myror är två exempel. :l
Om du fick välja, vilket djur skulle du helst vilja vara?
Fia skrev:
Ja, en handfull. Getingar och bitande myror är två exempel. :l
Om du fick välja, vilket djur skulle du helst vilja vara?
Dagslända!
Man föds. Flyger genom hela livet. Sprider sin säd. Dör innan man hamnar i valfri existensiell kris.
När vill du gå i pension?
Aldrig. Jag vill jobba tills jag dör.
Om du fick 5.000.000 kronor, skulle du då kunna tänka dig ha schampo i håret som aldrig går ur? Varje gång håret blir blött så löddrar det.
I och med att jag kommer tjäna långt över 5E6 kronor när jag väl får jobb så hade jag absolut inte gått med på det! Pengar är verkligen inte så viktigt. Tänk dig själv, står på begravning och plötsligt börjar det regna och allt lödder spiller över på kostymen! Vilken skymf mot den döda!
Vad skulle du sälja din själ för?
En chans att se till att religion aldrig kom till denna värld.
Vem skulle du helst sälja din själ till?
ja du, det var nog runt 96 eller något kanske svårt att säga. Brosan och hans kompis visa porr (porr och porr, det var en naken tjej) för mig och min kusin §e
Jag kommer ihåg att den var på en AST dator :)
Och så vore det najs med en fråga också...
Vilken var den senaste reklamen som du gick på och du köpte produkten/tjänsten?