Av de alternativen är det roligast att få julklappar (fast allra roligast är att stjäla julklappar som andra ska få, givet att det går utan att någon upptäcker det förstås).
Vad tror du blir den viktigaste händelsen 2011?
6 560 svar · 281 881 visningar · startad av magnusfeldth · sida 328 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Av de alternativen är det roligast att få julklappar (fast allra roligast är att stjäla julklappar som andra ska få, givet att det går utan att någon upptäcker det förstås).
Vad tror du blir den viktigaste händelsen 2011?
Fred på jorden, skojar bara! Det blir inte fred så länge det finns religion.
Fast en liten kolaps av ekonomin i Kina eller USA vore kul.
Vad skulle få dig att byta Os?
Kanske för något år i framtiden men inte för 2011 i alla fall.
Vilket år är det (lokal tid där du befinner dig) när du svarar på detta?
Nej, jag sover aldrig med pjäxor och skidor på mig. :P
Kallt och snö på vintern eller varmt utan snö?
Kallt och snö, annars kan man inte kalla det vinter.
Undergrävs klimatförespråkarnas argument med den här kalla vintern eller finns det andra förklaringar?
Denna vinter ingår i en normal cykel. Detta har inget med Klimatförstöringen eller klimatförändringar att göra.
Har du kollat att det inte har förändrats i klimat när det gäller syd och nordpolen?
Ja, den har viss effekt, men den verkar inte ha varit framträdande de senaste vintrarna i Sverige.
Har du plockat in alla julsaker nu?
Nä, jag tycker det räcker nu med alla dessa dans program i tv.
Har du något du ser fram imot nu i vår ?