Det är faktiskt lite olika, men oftast går jag och lägger mig för att jag är trött (=skönt) och går upp för att jag måste (=inte skönt)
Hur långt har du till jobbet?
6 560 svar · 281 647 visningar · startad av magnusfeldth · sida 325 av 329
denna tråden har inspirerats av nåt jag såg på en annan sajt. Den går ut på att varje inlägg innehåller ett svar och en fråga. Alltså, tråden över dig innehåller en fråga. Denna ska du svara på och sedan ska du ställa en fråga, tex. "hur gammal är du", besvaras med tex "25. Vilken hårfärg har du?" och så går det vidare. Märk att det bara är en person som ska svara på en fråga, först till kvarn...
Läs frågan i sin helhet →Det är faktiskt lite olika, men oftast går jag och lägger mig för att jag är trött (=skönt) och går upp för att jag måste (=inte skönt)
Hur långt har du till jobbet?
Inte långt alls, inget för att vara noga! Tänk så bra Ni har det som har jobb, med fredagar och allt. Jag är ju pensionerad sedan tio år tillbaka! ;-)
Måste man ha ett jobb?
Klart man inte måste ha ett jobb, men någon form av inkomst är ju bra! Helst inte snylta på skattebetalarnas pengar! Och pension är INTE att snylta, den har man gjort rätt för.
Vad ska du göra i helgen?
Äta tacobufe på fredag, middag hos morsan på lördag och söndag lär man sitta hemma och ha ångest för all mat man har ätit.
Äger du ett Playstation 3?
För mig är helgen från det att man slutar jobba på fredagen till söndag kväll.
Har du något husdjur?
Just nu har jag 9 katter där hemma, men fem är kattungar som ska säljas
Har du en fräsig bil för att kompensera för något annat?
Nej, men ibland önskar jag att jag hade något genant "annat" så jag kunde få en rimlig anledning att skaffa en fräsig bil. :P
Drar du ditt privata bonuskort när du tjänstereser, säg på tåg eller flyg?
Tjänstereser inget.
Hur svarar du på wF, genom snabbsvar eller knappen Skriv Inlägg? Vilket föredrar du så att säga?
Det beror på om jag ska citera saker eller behöver mer avancerade funktioner. I en sådan här tråd kör jag snabbsvar.
Postitlappar på skrivbordet/skärmen eller små textdokument på datorns skrivbord?
Både och faktiskt. Men inte samma saker på dom. :e
Om du skulle skaffa en skrivare till hemmet idag, bläckstråle med färg eller laser med svartvitt?
Ja, om jag har tråkigt kan jag leta upp mammas allers och spela.
Ligger du över eller under medelåldern på wf? Alltså antalet år du levt inte antalet år du varit medlem.
Personligen ser jag ingen som helst nytta med en sån, jag är inte övertygad än... ;)
Var det rätt att Äntligen Morgon med Adam och Gry vann Årets Morronshow 2010 på Radiogalan igår?
Jag vet inte. Däremot fick jag ett förslag på vad det kan bli om det i ett korsord står:
Kvinna tillsammans med Adam på 3 bokstäver.
Brukar du lösa korsord?
Nja
Hur många koppar kaffe dricker du om dan på ett ungefär? Kan det variera kraftigt? Kan du känna ibland att det vart en kopp för mycket?
Noll. Nej, det är alltid noll. Det skulle väl varit en av dom få gånger jag har smakat på kaffe i så fall :)
Kommer du på dig själv med att göra konstiga ljud ibland när du är ensam?
ja, kommer nog på mig själv med att göra konstiga ljud även då jag inte är själv också.
Har du haft bältros (herpes zoster) nån gång?