Bb242569Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg Nej, inte än.
Själva röstandet är då lätt. På röstkortet står hur man ska göra samt att man ska visa det och ID-handling (tänkte igenom hur jag skulle svara på frågan "Tycker du det ska bli lätt att rösta i år?" men ett svar kom före).
Har du körkort?
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggSedan 950119. Firas alltid med nåt onyttigt bara åt mig. :e
Planer för kvällen?
Ska gå och lägga mig tidigt tror jag. Känner mig lite sjuk. Men annars blir det välla att sitta framför tvn med familjen alternativt att spela 4story.
Om du kollar ut genom ditt fönster utan att resa dig upp eller ändra vinkeln du har till fönstret nu. Hur många träd kan du se? Om det är för många för att räkna, försök att uppskatta antalet.
QuidMedlem sedan juni 20006 022 inläggInget, persiennen är nere, annars hade jag sett ett träd och 4-5 halvträd :)
Betalar du tv-licens?
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggJapp, och med tanke på hur mycket jag ser på SVT så är det nästan värt det. Nåväl, allt är relativt men av de timmar jag spenderar framför TV:n är ett antal av dem svensk public service. Om jag inte minns helt fel så vann också SVT-program en hel del i Kristallengalan för inte så länge sedan.
Dansfeber, är vi inte trötta på kändistäta skräpprogram?
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggAtt vi är!
Bästa programmet på SVT (och försök inte med att du inte tittar på SVT, det gör vi alla)..?
stattinMedlem sedan jan. 2005713 inläggJorå nog slänger jag ett öga på svt ibland men något favorit program har jag inte för tillfället. Men ibland dyker det ju upp gobitar som överträffar alla andra tv kanaler... ibland.
Föredrar du att klippa naglarna när dom blir för långa eller innan dom blir för långa. Eller är du en bitare? Eller har du inga naglar?
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggjag klipper dem när de börjar bli för långa att skriva med på iPhone och Macbook. Tackvare dem som jag har koll på naglarna alls. :e
Bakis?
stattinMedlem sedan jan. 2005713 inläggInte det minsta.
Vilken tid på dygnet är bäst?
PotetaMedlem sedan maj 20053 909 inläggMorgon!
Har du någon last som du helst skulle vilja bli av med?
Danne VMedlem sedan aug. 20068 090 inlägg
Poteta skrev:
Morgon!
Har du någon last som du helst skulle vilja bli av med?
4 kg ballast runt magen.
Har du börjat köpa julklappar?
stattinMedlem sedan jan. 2005713 inläggNej!
Anser du att man äter korv med bröd eller bröd med korv?
korv med bröd
Vilken är din favorit tv-kanal?
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggSVT Play.
Lämpligt att bygga moské vid Ground Zero?
Dryden skrev:
SVT Play.
Lämpligt att bygga moské vid Ground Zero?
Jag har inget emot muslimer eller religionen islam i allmänhet. Jag är även medveten om att det var terrorister och inte "riktiga muslimer" som kraschade world trade center. Men av alla platser på jorden så måste det där vara den absolut sämsta platsen för att bygga en moské på.
Är du troende? I sådana fall vilken religion?
Bb242569Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg Jag tror inte det.
Tror du det blir en vit jul 2010 där du bor?
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inläggDet beror väl på vad som levereras, det är hårda tider i Mexico nu. :P
Om du menar snö, så ja absolut. Kommer bli en kall och fantastiskt bister vinter och jag längtar som fan!
Varför har jag inte druckit något kaffe än idag?
för att du är för pigg för att tänka på att du behöver koffein
tror du sd komer in i riksdagen?
QuidMedlem sedan juni 20006 022 inläggJa, men jag tror inte det kommer göra någon (i så fall väldigt liten) skillnad.
Ska du se debatten ikväll (SVT1, 20:00) mellan Mona och Fredrik?
Bb242569Medlem sedan sep. 20051 758 inlägg Det lutar åt det.
Tror du att opinionssiffrona mellan alliansen vs de rödgröna ändras mycket till följd av debatten?